UPC inspiruje dziewczęta do kodowania i korzystania z potencjału nowych technologii w kolejnej odsłonie UPC Future Makers - Girls Edition
UPC inspiruje dziewczęta do kodowania i korzystania z potencjału nowych technologii w kolejnej odsłonie UPC Future Makers - Girls Edition

25 paź 2017

UPC inspiruje dziewczęta do kodowania i korzystania z potencjału nowych technologii w kolejnej odsłonie UPC Future Makers - Girls Edition

Opublikowany

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition – warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie.

Warsztaty UPC Future Makers: Girls Edition to szansa na zapoznanie się z podstawami kodowania, a także elementami robotyki, budowania stron internetowych, aplikacji i bezpieczeństwa w sieci.

Naszym celem jest rozwijanie zaawansowanych kompetencji cyfrowych, które pomogą dzieciom w rozwoju i realizacji ich ambicji. Dzięki internetowi i umiejętności programowania nawet dzieci zyskują moce, dzięki którym mogą zmieniać świat na lepsze. Tym razem w ramach UPC Future Makers koncentrujemy się na dziewczętach, żeby zainspirować je do aktywności w obszarze nowych technologii. 

Patrycja Gołos, VP Corporate Affairs w UPC Polska.

Zajęcia w ramach UPC Future Makers: Girls Edition poprowadzą doświadczeni mentorzy z Fundacji Girls Code Fun. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma LOFI Robot – laureat drugiej edycji programu UPC Think Big, który zapewni uczestniczkom warsztatów robotyczne zestawy edukacyjne do nauki programowania. Patronat medialny nad inicjatywą objęło Elle, największy w Polsce miesięcznik dla kobiet.
Program Future Makers jest częścią międzynarodowej inicjatywy, organizowanej przez Liberty Global, spółkę matkę UPC.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.