UPC inspiruje dziewczęta do kodowania i korzystania z potencjału nowych technologii w kolejnej odsłonie UPC Future Makers - Girls Edition
UPC inspiruje dziewczęta do kodowania i korzystania z potencjału nowych technologii w kolejnej odsłonie UPC Future Makers - Girls Edition

25 paź 2017

UPC inspiruje dziewczęta do kodowania i korzystania z potencjału nowych technologii w kolejnej odsłonie UPC Future Makers - Girls Edition

Opublikowany

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition – warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie.

Warsztaty UPC Future Makers: Girls Edition to szansa na zapoznanie się z podstawami kodowania, a także elementami robotyki, budowania stron internetowych, aplikacji i bezpieczeństwa w sieci.

Naszym celem jest rozwijanie zaawansowanych kompetencji cyfrowych, które pomogą dzieciom w rozwoju i realizacji ich ambicji. Dzięki internetowi i umiejętności programowania nawet dzieci zyskują moce, dzięki którym mogą zmieniać świat na lepsze. Tym razem w ramach UPC Future Makers koncentrujemy się na dziewczętach, żeby zainspirować je do aktywności w obszarze nowych technologii. 

Patrycja Gołos, VP Corporate Affairs w UPC Polska.

Zajęcia w ramach UPC Future Makers: Girls Edition poprowadzą doświadczeni mentorzy z Fundacji Girls Code Fun. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma LOFI Robot – laureat drugiej edycji programu UPC Think Big, który zapewni uczestniczkom warsztatów robotyczne zestawy edukacyjne do nauki programowania. Patronat medialny nad inicjatywą objęło Elle, największy w Polsce miesięcznik dla kobiet.
Program Future Makers jest częścią międzynarodowej inicjatywy, organizowanej przez Liberty Global, spółkę matkę UPC.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.