UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big
UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

28 wrz 2017

UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

Opublikowany

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.

CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii. Zamiast tego, wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.

Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage.

Ross Knap, CEO CallPage.

Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej

Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes

lewanowicz-7676.jpg

Jak działa CallPage?

CallPage to nowe narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes umożliwiające natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

lewanowicz-7676.jpg

grafika | 3,51 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

temu

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”.
Poznaj agendę Wielkiego Finału THINK BIG - 17. maja godz. 16.00

temu

Szanowni Państwo,Z przyjemnością zapraszamy Państwa na finał 5. edycji programu Think Big, który odbędzie się 17 maja (czwartek), o godz. 16.00 w Pałacowej Oranżerii Endorfiny Foksal (ul. Foksal 2).Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcą Państwo uczestniczyć w wydarzeniu.Za
Półfinaliści THINK BIG wybrani. Przed nimi mentoring z ekspertami i rywalizacja o miejsce w ścisłym finale

temu

UPC Biznes wybrało półfinalistów programu THINK BIG dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów. Pomysły biznesowe firm zakwalifikowanych do drugiego etapu programu dotyczą obszarów: B2B mobile apps and security solutions, customer experience oraz marketing tools. Wszyscy półfinaliści otrzymali od UPC zaproszenie do wzięcia udziału w Akademii THINK BIG – programie mentoringowym, przygotowanym w odpowiedzi na ich indywidualne potrzeby.
The Heart Open Innovation Awards 2017 – kolejne nagrody dla UPC!

temu

Z ogromną dumą przekazujemy Wam wspaniałą informację! Podczas gali finałowej konkursu The Heart Open Innovation, która odbyła się 31 stycznia w budynku Warsaw Spire otrzymaliśmy aż dwie nagrody. Spośród pięciorga finalistów wytypowanych przez Jury w kategorii Lider zwyci