UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big
UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

28 wrz 2017

UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

Opublikowany

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.

CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii. Zamiast tego, wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.

Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage.

Ross Knap, CEO CallPage.

Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej

Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes

lewanowicz-7676.jpg

Jak działa CallPage?

CallPage to nowe narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes umożliwiające natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

lewanowicz-7676.jpg

grafika | 3,51 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Półfinaliści THINK BIG wybrani. Przed nimi mentoring z ekspertami i rywalizacja o miejsce w ścisłym finale

temu

UPC Biznes wybrało półfinalistów programu THINK BIG dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów. Pomysły biznesowe firm zakwalifikowanych do drugiego etapu programu dotyczą obszarów: B2B mobile apps and security solutions, customer experience oraz marketing tools. Wszyscy półfinaliści otrzymali od UPC zaproszenie do wzięcia udziału w Akademii THINK BIG – programie mentoringowym, przygotowanym w odpowiedzi na ich indywidualne potrzeby.
The Heart Open Innovation Awards 2017 – kolejne nagrody dla UPC!

temu

Z ogromną dumą przekazujemy Wam wspaniałą informację! Podczas gali finałowej konkursu The Heart Open Innovation, która odbyła się 31 stycznia w budynku Warsaw Spire otrzymaliśmy aż dwie nagrody. Spośród pięciorga finalistów wytypowanych przez Jury w kategorii Lider zwyci
45 PROC. FIRM Z SEKTORA MŚP POSZUKUJE INNOWACJI

temu

Tylko do końca stycznia przyjmowane są zgłoszenia do programu UPC dla przedsiębiorców – THINK BIG
“Let's connect to grow" – rusza V edycja programu UPC Biznes Think Big

temu

Think Big, realizowany przez UPC już po raz piaty, jest szansą dla małych przedsiębiorców na międzynarodową ekspansję i osiągnięcie sukcesu. Program wspiera przedsiębiorców z regionu Europy Środkowej i Wschodniej tj.: Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier w doskonaleniu produktów i usług, charakteryzujących się największym potencjałem biznesowym. Pula nagród finansowych to 20 000 Euro. Dodatkowo tegoroczna odsłona programu została wzbogacona o Akademię Think Big – program mentoringowy, zapewniający uczestnikom wsparcie merytoryczne i szeroki pakiet szkoleń. 

‘Business Week’ od UPC – Nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania