UPC Polska wspiera najmłodszych w nauce programowania
UPC Polska wspiera najmłodszych w nauce programowania

12 wrz 2017

UPC Polska wspiera najmłodszych w nauce programowania

Opublikowany

Kreatywne wspieranie rozwoju dzieci i dzielenie się z nimi pasją do nowych technologii, a także przekazywanie im konkretnej wiedzy z zakresu programowania – to główne założenia organizowanych przez Digital University Wakacji z Technologią. W zajęciach sponsorowanych przez UPC Polska udział wzięły podopieczni domów dziecka w wieku od 8 do 12 lat. Inicjatywa jest kontynuacją projektu UPC Future Makers, zapoczątkowanego w 2016 roku, którego celem jest promowanie nauki trzeciego języka świata – kodowania. 

Zajęcia w ramach Wakacji z Technologią przeprowadzone zostały dla dwóch grup wiekowych: dzieci w wieku 8-10 lat brały udział w warsztacie pn. „Cyfrowy reporter”, a grupa starszych dzieci, w wieku od 10 do 12 lat uczestniczyli w warsztacie programowania. Programowanie uczy logicznego i kreatywnego myślenia, właściwej analizy, a także wielopłaszczyznowego patrzenia i znajdowania optymalnych rozwiązań.
Zajęcia kształtujące umiejętności programowania dla dzieci prowadzone są w formie zabawy. Dziecięca kreatywność nie jest niczym ograniczana, tworzą one np. gry, oparte na własnych zasadach i widzą efekty swojej pracy, stawiając pierwsze kroki w świecie cyfrowych technologii.
IMG_4612.jpgIMG_4429.jpgIMG_4644.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.