Frans-Willem De Kloet „Graczem roku 2017” według „Forbesa”
Frans-Willem De Kloet „Graczem roku 2017” według „Forbesa”

Frans-Willem De Kloet „Graczem roku 2017” według „Forbesa”

Opublikowany

W rankingu „Gracze Roku 2017” miesięcznika „Forbes” Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska, został zwycięzcą w kategorii „Infrastruktura”.

Jak pisze styczniowy „Forbes”, w 2017 roku rynek infrastruktury będzie nakręcać fuzja UPC i spółki Multimedia Polska. „Będzie gorąco, bo UPC walczy o klientów już nie tylko z innymi kablówkami, ale również z platformami cyfrowymi i telekomami” – czytamy.
Na rozdrobnionym polskim rynku kablowym fuzje i przejęcia są niezbędne, by budować skalę odpowiednią do zapewnienia klientom najlepszych usług.
Tym bardziej że rynek telekomunikacyjny staje się co raz trudniejszy.

Do gry wkroczyli operatorzy komórkowi oferujący internet mobilny. Na tym tle UPC i tak nieźle sobie radzi. Podczas gdy główni rywale – Orange i Netia – tracili klientów zainteresowanych stacjonarnym internetem, należąca do Liberty Global firma przez pierwsze dziewięć miesięcy 2016 roku pozyskała 33 tys. nowych abonentów (na koniec września miała ich 1,086 mln)

– pisze „Forbes”.

Przejęcie Multimediów ma kluczowe znaczenie dla flagowego projektu UPC – platformy telewizyjnej Horizon. Jak zaznaczają dziennikarze miesięcznika, Liberty Global doszło do wniosku, że dziś nie wystarczy być tylko dystrybutorem usług multimedialnych. Żeby się wyróżnić, trzeba zaoferować klientom jakościowe treści. „Dlatego na kontent do platformy Horizon Liberty Global każdego roku przeznacza 2,5 mld dol., a trzy miesiące temu, by uatrakcyjnić ofertę, przejął za 8 mld dol. firmę organizującą wyścigi Formuły 1” – zaznacza „Forbes”.
O rankingu „Gracze Roku 2017” i zwycięzcach w poszczególnych kategoriach można przeczytać w „Forbesie”, którego styczniowy numer jest już dostępny.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.