KSW 37: Circus of pain dostępny w UPC w systemie Pay-Per-View
KSW 37: Circus of pain dostępny w UPC w systemie Pay-Per-View

KSW 37: Circus of pain dostępny w UPC w systemie Pay-Per-View

Opublikowany

UPC Polska rozpoczęło sprzedaż dostępu do wydarzenia KSW 37: CIRCUS OF PAIN, które odbędzie się 3 grudnia 2016 r.

Będzie to niezwykle ciekawe wydarzenie dla wszystkich fanów MMA w Polsce. W jednej z walk wieczoru odbędzie się pojedynek najsilniejszego człowieka świata Mariusza „Pudziana” Pudzianowskiego z Pawłem „Popkiem” Mikołajuwem. Podczas gali odbędzie się siedem innych pojedynków, gdzie m.in. Karol Bedorf, Borys Mańkowski i Artur Sowiński będą bronić pasów mistrzowskich KSW w swoich kategoriach.
Transmisja rozpocznie się w sobotę 3 grudnia o godz. 19.00 studiem przed Galą. Rozpoczęcie walk planowane jest na godzinę 20.00. Cała transmisja będzie kodowana, a dostęp do niej płatny. Cena to 39 złotych brutto.
Informacje, o tym jak zamawiać dostępne są na kanale 90. dekodera, niezależnie od posiadanego modelu. Transmisja odbędzie się na kanale 91. niezależnie od typu dekodera. Transmisja będzie dostępna w jakości HD.
Jak można zamówić dostęp do wydarzenia
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia dostępne są na kanale 90. dekoderów.
Klienci posiadający dekoder Horizon, Kaon lub MediaModuł CI+ mogą zamówić dostęp:
  • telefonicznie dzwoniąc pod dedykowany numer telefonu – 813 813 813
  • przez stronę internetową upc.pl/ksw37
Klienci posiadający dekoder Mediabox mogą zamówić dostęp do Gali jedynie przez dedykowaną aplikację umieszczoną na kanale 90 dekodera.
Więcej na stronie www.upc.pl/ksw37

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.