Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

5 sie 2017

Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

Opublikowany

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych w Polsce: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii, na koniec czerwca 2016 r. posiadał 1 434 200 klientów korzystających z 2 900 700 usług (RGU*).
Komentarz Fransa-Willema de Kloet, Prezesa UPC Polska:

Główne wydarzenia drugiego kwartału 2016 r.:

- Liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji cyfrowej, internetu i telefonii wzrosła o 28 800

- UPC ogłosiło pięcioletni plan wielomiliardowych inwestycji w rozwój infrastruktury szerokopasmowej i podwojenie zasięgu sieci do 6 mln gospodarstw domowych

- Na koniec czerwca zasięg sieci UPC wynosił 3 059 300 gospodarstw domowych, o ponad 60 tys. więcej niż w I kwartale

- Nowe usługi dla biznesu: Biznes Wirtualna Centrala dla wszystkich segmentów i nowa oferta internetu i telewizji dla hoteli; start oferty dla średnich firm (SME)

- Cable Congress, najważniejsza międzynarodowa konferencja branży kablowej, po raz pierwszy w Warszawie
Infografika__wyniki_IIQ_2016.jpg
Na koniec II kwartału liczba klientów szerokopasmowego internetu UPC wzrosła o 13,300  do 1,078,100, a klientów telewizji cyfrowej – o 9,800 do 979,800. Z telefonii korzystało natomiast 618,500 klientów, o 13,500 więcej niż kwartał wcześniej. Dzięki konsekwentnym inwestycjom w rozbudowę zasięgu nowoczesnej sieci, ponad 87 proc. klientów UPC korzysta z internetu o prędkości powyżej 30 mb/s, a z potrójnej usługi korzysta już ponad 38,3 proc. wszystkich klientów.

UPC Polska inwestuje w cyfrową rozrywkę i interaktywność

UPC konsekwentnie rozbudowywało w drugim kwartale ofertę cyfrowej rozrywki, włączając nowe kanały, w tym w jakości HD: FightKlub HD, skierowany do miłośników sportów walki oraz TOP KIDS HD.Zwiększyło to w sumie liczbę dostępnych kanałów HD do 87. UPC wprowadziło też nową wersję biblioteki UPC NA ŻĄDANIE – jeszcze bardziej intuicyjną, z treściami jeszcze lepiej dopasowanymi do tego, co ogląda użytkownik.

Więcej usług dla klientów biznesowych

W drugim kwartale UPC Biznes wprowadziło nową ofertę dla hoteli, m.in. jeszcze bogatszy wybór kanałów obcojęzycznych oraz nowe udogodnienia w zakresie szybkiego internetu. Do oferty UPC Biznes wprowadzono też nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektora SoHo oraz średnich firm SME – Biznes Wirtualną Centralę, z której dotychczas mogły korzystać jedynie duże firmy.

Polska gospodarzem Cable Congress

W tym roku Polska była gospodarzem najważniejszego międzynarodowego wydarzenia w branży kablowej –  Cable Congress. Podczas tegorocznej edycji w Warszawie gościli przedstawiciele najważniejszych firm z sektora kablowego i telewizyjnego, którzy dyskutowali o rynkowych trendach i wyzwaniach oraz potencjale CEE. Więcej informacji: https://cablecongress.com/
* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LG-Earnings-Release-Q2-16-FINAL-002.pdf

pdf | 575 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

temu

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

temu

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża od lat inwestuje w rozwój infrastruktury i dzięki temu może zagwarantować dostęp do innowacyjnych usług najwyższej jakości.
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

temu

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.
Frans-Willem de Kloet: Witamy w erze wartości

temu

Coraz więcej treści, coraz większa swoboda dostępu i użytkowania – tak opisać można oczekiwania konsumentów usług cyfrowych. Ich apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nowi gracze, wykorzystujący nowe media, działający w cyfrowym świecie bez granic, sprawiają, że rynek zmienia się dynamicznie, stając się coraz bardziej konkurencyjny. Konkurencja z kolei wymusza stałe zwiększanie wartości oferowanej klientom. Konsumenci oczekują nie tylko nieograniczonego wyboru treści w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, ale i nieograniczonych możliwości dostępu do ulubionych programów. Telewizję można więc dziś oglądać także na smartfonie, tablecie i komputerze. Spełnienie tych oczekiwań wymaga doskonałej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej treści dostarczane są za pomocą dostępu do internetu. Dlatego zasadniczą wartością jaką oferujemy klientom jest nie tylko najwyższej jakości internet szerokopasmowy, ale także możliwość korzystania ze stabilnego łącza Wi-Fi w całym domu