Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

5 sie 2017

Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

Opublikowany

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych w Polsce: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii, na koniec czerwca 2016 r. posiadał 1 434 200 klientów korzystających z 2 900 700 usług (RGU*).
Komentarz Fransa-Willema de Kloet, Prezesa UPC Polska:

Główne wydarzenia drugiego kwartału 2016 r.:

- Liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji cyfrowej, internetu i telefonii wzrosła o 28 800

- UPC ogłosiło pięcioletni plan wielomiliardowych inwestycji w rozwój infrastruktury szerokopasmowej i podwojenie zasięgu sieci do 6 mln gospodarstw domowych

- Na koniec czerwca zasięg sieci UPC wynosił 3 059 300 gospodarstw domowych, o ponad 60 tys. więcej niż w I kwartale

- Nowe usługi dla biznesu: Biznes Wirtualna Centrala dla wszystkich segmentów i nowa oferta internetu i telewizji dla hoteli; start oferty dla średnich firm (SME)

- Cable Congress, najważniejsza międzynarodowa konferencja branży kablowej, po raz pierwszy w Warszawie
Infografika__wyniki_IIQ_2016.jpg
Na koniec II kwartału liczba klientów szerokopasmowego internetu UPC wzrosła o 13,300  do 1,078,100, a klientów telewizji cyfrowej – o 9,800 do 979,800. Z telefonii korzystało natomiast 618,500 klientów, o 13,500 więcej niż kwartał wcześniej. Dzięki konsekwentnym inwestycjom w rozbudowę zasięgu nowoczesnej sieci, ponad 87 proc. klientów UPC korzysta z internetu o prędkości powyżej 30 mb/s, a z potrójnej usługi korzysta już ponad 38,3 proc. wszystkich klientów.

UPC Polska inwestuje w cyfrową rozrywkę i interaktywność

UPC konsekwentnie rozbudowywało w drugim kwartale ofertę cyfrowej rozrywki, włączając nowe kanały, w tym w jakości HD: FightKlub HD, skierowany do miłośników sportów walki oraz TOP KIDS HD.Zwiększyło to w sumie liczbę dostępnych kanałów HD do 87. UPC wprowadziło też nową wersję biblioteki UPC NA ŻĄDANIE – jeszcze bardziej intuicyjną, z treściami jeszcze lepiej dopasowanymi do tego, co ogląda użytkownik.

Więcej usług dla klientów biznesowych

W drugim kwartale UPC Biznes wprowadziło nową ofertę dla hoteli, m.in. jeszcze bogatszy wybór kanałów obcojęzycznych oraz nowe udogodnienia w zakresie szybkiego internetu. Do oferty UPC Biznes wprowadzono też nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektora SoHo oraz średnich firm SME – Biznes Wirtualną Centralę, z której dotychczas mogły korzystać jedynie duże firmy.

Polska gospodarzem Cable Congress

W tym roku Polska była gospodarzem najważniejszego międzynarodowego wydarzenia w branży kablowej –  Cable Congress. Podczas tegorocznej edycji w Warszawie gościli przedstawiciele najważniejszych firm z sektora kablowego i telewizyjnego, którzy dyskutowali o rynkowych trendach i wyzwaniach oraz potencjale CEE. Więcej informacji: https://cablecongress.com/
* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LG-Earnings-Release-Q2-16-FINAL-002.pdf

pdf | 575 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

temu

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

temu

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża od lat inwestuje w rozwój infrastruktury i dzięki temu może zagwarantować dostęp do innowacyjnych usług najwyższej jakości.
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

temu

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.