Eleven Extra już w ofercie UPC Polska
Eleven Extra już w ofercie UPC Polska

Eleven Extra już w ofercie UPC Polska

Opublikowany

Kanał Eleven Extra dołączył dziś do oferty Telewizji Cyfrowej UPC. To już 97. kanał w jakości HD.

UPC Polska stawia na bogactwo oferty i jej jakość. Dlatego do bogatej oferty kanałów sportowych dostępnych już w Telewizji Cyfrowej UPC, dołącza kolejny. Eleven Extra to trzeci kanał ze sportowej rodziny ELEVEN SPORTS NETWORK, który dołączy do pakietu dodatkowego Mega Sport, gdzie znaleźć można już kanały Eleven i Eleven Sports.
Eleven Extra to jeszcze więcej sportu najwyższej klasy! Oferuje przede wszystkim czołowe europejskie rozgrywki piłki nożnej na żywo, takie jak Ligue 1, Serie A TIM czy FA Cup, a także English Football League Championship, Puchar Ligi Angielskiej, ligę brazylijską, belgijską i szkocką, Velux EHF Liga Mistrzów piłkarzy ręcznych oraz filmy dokumentalne o tematyce sportowej i powtórki najciekawszych wydarzeń pokazywanych w Eleven i Eleven Sports. Eleven Extra, tak jak wszystkie kanały grupy, nadaje 24 godziny na dobę, w HD i z polskim komentarzem.
Eleven Extra znalazł się na pozycji 240 i 512 (dekoder Horizon) oraz 456 i 556 (Mediabox).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.