UPC Polska rusza z kampanią #WięcejOdUPC
UPC Polska rusza z kampanią #WięcejOdUPC

UPC Polska rusza z kampanią #WięcejOdUPC

Opublikowany

UPC Polska wystartowało z nową kampanią #WięcejOdUPC, pokazującą klientom jakość i wyjątkowość oferty operatora. Kampania promuje m.in. najszybszy w rankingach Speedtest.pl internet UPC i najbogatszą ofertę telewizji cyfrowej.

Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku dostawcy usług, którzy chcą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta, muszą wyróżniać się oferowaną wartością, a więc najwyższą jakością usług, ich bogactwem i szeroką dostępnością. Choć w przypadku wielu usług jesteśmy już niekwestionowanym liderem, stale poszerzamy i ulepszamy naszą ofertę, a także inwestujemy w rozwój, by być bardziej konkurencyjni i oferować klientom więcej, niż inni

mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

#WięcejInternetu

Dla klientów Internetu UPC hasło #WięcejOdUPC oznacza m.in. możliwość korzystania z internetu o szybkości nawet do 250 Mb/s. Szeroki wybór innych prędkości umożliwia natomiast klientom swobodny wybór usługi, odpowiadającej ich potrzebom. Dzięki nowoczesnemu modemowi Wi-Fi Connect Box usługą można cieszyć się bez ograniczeń, w całym domu. Internet od UPC jest zwycięzcą ogólnopolskiego rankingu szybkości portalu Speedtest.pl. #WięcejOdUPC dotyczy też usługi UPC Wi-Free, czyli bezpłatnej sieci hot-spotów dla klientów UPC. Dostawca przyspieszył oferowaną przez nią prędkość pobierania do 10 Mb/s, co pozwala choćby na oglądanie materiałów w jakości HD w ramach usługi Horizon Go.

#WięcejTelewizji

Telewizja Cyfrowa UPC to ponad 170 kanałów, w tym aż 94 w jakości HD, obejmujących bogate kanały i pakiety filmowe, sportowe, popularno-naukowe oraz z programami dla najmłodszych. Oprócz telewizji linearnej, klienci UPC mają dostęp do ponad 10 000 pozycji – w tym największych hitów zaraz po premierze kinowej – w usłudze UPC na żądanie i bibliotece MyPrime Filmy i Seriale. Dzięki innowacyjnej platformie Horizon, klienci otrzymują m.in. niedostępny u innych operatorów dekoder pozwalający nagrywać do czterech programów równocześnie, a także aplikację Horizon Go, pozwalającej oglądać programy na urządzeniach mobilnych, także po za domem. W ramach kampanii #WięcejOdUPC każdy klient, który nie ma jeszcze usługi Horizon Go, będzie mógł ją aktywowaną, jeśli tylko skontaktuje się w tej sprawie z UPC.
Kampania będzie widoczna w salonach UPC oraz w internecie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.