Liberty Global ogłosiło wyniki za III kwartał 2016 roku
Liberty Global ogłosiło wyniki za III kwartał 2016 roku

Liberty Global ogłosiło wyniki za III kwartał 2016 roku

Opublikowany

UPC Polska kontynuuje inwestycje w zwiększanie zasięgu, dostarczając klientom więcej wartości i zwiększając w ciągu trzeciego kwartału 2016 r. liczbę klientów usług cyfrowych

Warszawa, 4 listopada 2016 r.:  Na koniec września 2016 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, posiadało 1 429 700 klientów korzystających z 2 925 000 usług (RGU*).
Główne wydarzenia trzeciego kwartału 2016 r. to:
  • Zasięg sieci UPC Polska osiągnął w ciągu kwartału poziom 3 095 200 gospodarstw domowych, co oznacza wzrost o 35 900 gospodarstw w porównaniu do poprzedniego kwartału.
  • Liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji, internetu i telefonii wzrosła w ciągu kwartału o 24 300
  • Wprowadzenie oferty z superszybkim modemem Wi-Fi Connect Box
  • Dostawca Nr 1 w rankingu szybkości internetu portalu Speetest.pl
  • Rozszerzenie zasięgu Internetu dla Małych Firm od UPC Biznes o szybkości do 600 Mb/s do 30 miast
Liczba abonentów na koniec września 2016:
UPC_III_kwartal.jpeg
Frans-Willem de Kloet, Prezes UPC Polska:

W trzecim kwartale kontynuowaliśmy nasze inwestycje w rozwój innowacyjnej infrastruktury i najnowocześniejszych usług, co pozwoliło nam na zwiększenie konkurencyjności na rynku w oparciu o wartości, które oferujemy naszym klientom. Dzisiaj UPC Polska  oferuje dostęp do najszybszej usługi internetu na rynku, a dzięki modemowi Wi-Fi Connect Box zapewnia także najwyższą jakość internetu UPC w domu. Wszyscy użytkownicy Telewizji Cyfrowej UPC mogą korzystać z coraz większej liczby kanałów HD i wysokiej jakości oferty na żądanie. Nasze wysiłki skutkują coraz większą liczbą użytkowników usług cyfrowych

Internet UPC jest najszybszy na rynku i dostępny w całym domu
 UPC Polska wprowadziło ofertę z superszybkim modem Wi-Fi Connect Box, zapewniającym dostęp do doskonałej jakości internetu UPC w całym domu o maksymalnej szybkości do 250 Mb/s.
Dzięki nowemu modemowi klienci UPC uzyskują tę samą prędkość internetu zarówno podłączając komputer kablem, jak i przez sieć Wi-Fi. Dbałość UPC o rozwój i jakość sieci stawia firmę na pozycji lidera w comiesięcznym rankingu internetu stacjonarnego według niezależnego testu Speedtest.pl.
UPC Polska inwestuje w cyfrową rozrywkę i interaktywność
Na koniec III kwartału liczba klientów szerokopasmowego internetu UPC wyniosła 1 086 100, co oznacza wzrost o 8 000 w ciągu kwartału. Liczba klientów telewizji cyfrowej wzrosła o 10 500 do poziomu 990 300. Z usługi telefonicznej korzystało 631 900 klientów, o 13 300 więcej niż kwartał wcześniej. Dzięki konsekwentnym inwestycjom w rozbudowę zasięgu nowoczesnej sieci, aż 91,6 proc. klientów UPC korzysta z internetu o prędkości co najmniej 30 Mb/s, a z potrójnej usługi korzysta już ponad 39 proc. wszystkich klientów.
Na koniec III kwartału 2016 r. UPC konsekwentnie rozbudowywało ofertę cyfrowej rozrywki, włączając nowe kanały, w tym w jakości HD. W rezultacie liczba dostępnych kanałów HD wzrosła w przeciągu kwartału do 91.
Większy zasięg Internetu dla Małych Firm od UPC Biznes
Internet dla Małych Firm od UPC Biznes o szybkości pobierania do 600 Mb/s i prędkości wysyłania do 30 Mb/s dotarł już do 30 miast na terenie Polski. Tym samym oferta, której pilotażową wersję UPC Biznes wdrożyła w lipcu ub.r. w Głuchołazach, Łukowie, Płocku, Pruszkowie, Pułtusku, Warszawie i Zakopanem jest od teraz dostępna dla przedsiębiorców także  m.in. z Katowic, Krakowa, Bydgoszczy czy Kielc.
To odpowiedź UPC na stale rosnące wymagania klientów biznesowych, którzy oczekują niezawodnego dostępu do szybkiego Internetu o jak najwyższej jakości oraz funkcjonalności, usprawniającego ich codzienną pracę, realizowaną często za pośrednictwem kilku urządzeń jednocześnie.
* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

Wyniki Liberty Global Q3-2016

***

O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na dzień 30 września 2016, w zasięgu hybrydowej światłowodowo-koncentrycznej sieci UPC było 3,1 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. Na koniec trzeciego kwartału 2016 r. UPC Polska dostarczała 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln. usług szerokopasmowego Internetu i 632 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która na dzień 30 września 2016 r. miała 230 tys. abonentów, a także zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.

O Liberty Global

 Liberty Global to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji kablowej i szerokopasmowego Internetu, działający w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Południowej i Karaibów. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących 29 mln naszych klientów korzystających z ponad 60 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 10 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w siedmiu milionach punktów dostępowych.

Działalność Liberty Global prowadzona jest w formie dwóch spółek akcyjnych –  Liberty Global Group (notowana na NASDAQ jako: LBTYA, LBTYB oraz LBTYK) obejmującej rynki europejskie oraz LiLAC Group (notowana na NASDAQ jako: LILA oraz LILAK, OTC Link: LILAB), w skład której wchodzą rynki Ameryki Południowej i Karaibów.

Liberty Global Group prowadzi działalność w 12 państwach europejskich pod markami: Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet oraz UPC. LiLAC Group działa w ponad 20 krajach Ameryki Południowej i Karaibów pod markami: VTR, Flow, Liberty, Mas Movil i BTC. Ponadto LiLAC Group jest operatorem podmorskiej sieci światłowodowej w całym regionie docierającej do ponad 30 rynków.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com, a najnowsze doniesienia z Liberty Global można śledzić na profilach Twitter, LinkedIn, Facebook oraz Instagram.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.