Marta Jakowluk szefową HR w UPC Polska
Marta Jakowluk szefową HR w UPC Polska

Marta Jakowluk szefową HR w UPC Polska

Opublikowany

Miło nam poinformować, że od 2 listopada do zespołu UPC Polska dołączy Marta Jakowluk, która obejmie stanowisko Szefa HR.

Marta Jakowluk ukończyła studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ostatnie 10 lat pracowała w Unilever Polska, w ostatnim czasie pełniąc funkcję dyrektora HR na Polskę i państwa bałtyckie oraz odpowiadając za rozwój kompetencji przywództwa w regionie CEE. Przyczyniła się do tego, że Unilever został topowym pracodawcą w segmencie dóbr szybko zbywalnych (FMCG) w Polsce. W zeszłym roku znalazła się wśród finalistów konkursu HR Innowator za holistyczny program „Wellbeing i wspieranie różnorodności w miejscu pracy”. Zanim związała się z Unilever Polska, pracowała w działach HR firmy Ahold i polskiej firmy inżynierskiej.  Jest doświadczonym trenerem, mówcą i mentorem, interesującym się w szczególności tematyką efektywnej pracy zespołu, obszarem wellbeing i aktywizacją zawodową kobiet. Prywatnie mężatka, mama dwójki dzieci i pasjonatka dobrej muzyki.
MJakowluk-682x1024.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.