Zoom TV HD w ofercie UPC Polska
Zoom TV HD w ofercie UPC Polska

Zoom TV HD w ofercie UPC Polska

Opublikowany

Zoom TV HD – którego nadawcą jest Cable Television Networks & Partners sp. z o.o. – rozpoczął emisję dziś o godz. 20:07. Znalazł się w ofercie pakietu Max. W ramach promocyjnego udostępnienia program Zoom TV HD będzie dostępny również w pakiecie Select do 10 stycznia 2017 r.

Zoom TV HD jest kanałem telewizyjnym z treściami lifestylowo–informacyjnymi, reportażami i wiadomościami lokalnymi. Na kanale emitowane są programy publicystyczne, poradnikowe oraz rozrywkowe, fascynujące seriale, a także dobre polskie i światowe kino. Pierwszym programem wyemitowanym w Zoom TV był „Bliżej! Magazyn reporterów”. W ramówce Zoom TV pojawią się też inne programy przygotowywane przez telewizje lokalne: „We love Poland”, pokazujący piękne miejsca w Polsce oraz interesujących ludzi z pasją, „Tajemnice Dolnego Śląska” przedstawiający ten region z niecodziennej perspektywy oraz „Profesjonaliści” opowiadający o zapomnianych czy niszowych zawodach. Nie zabraknie także filmów i seriali, takich jak turecki „Ezel”, duński „Zabójcy” czy rosyjskie, pokazywane po raz pierwszy w Polsce, „Wiedźmy” i „Szeptunka”. Dzięki współpracy z Onet.pl, w ofercie Zoom TV znajdą się programy Jarosława Kuźniara („Obywatel Kuźniar”), Bartosza Węglarczyka („Subiektywny”), Tomasza Jachimka („Świat według Jachimka”) oraz Łukasza Grassa („Na czasie”).
Kanał jest dostępny na pozycjach 156 (Mediabox) i 114 (Horizon, Kaon).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.