‘Let’s do this business together’. Rusza IV edycja Think Big UPC Biznes w nowej formule
‘Let’s do this business together’. Rusza IV edycja Think Big UPC Biznes w nowej formule

‘Let’s do this business together’. Rusza IV edycja Think Big UPC Biznes w nowej formule

Opublikowany

UPC poszerza granice programu, zaprasza do współpracy przedsiębiorców z regionu Europy Środkowo-Wschodniej

Warszawa, 18 października 2016: Wystartowała 4. edycja Think Big – programu dla przedsiębiorców organizowanego przez UPC Biznes – operatora nowoczesnych usług telekomunikacyjnych dla firm. Głównym założeniem Think Big jest wsparcie projektów biznesowych tworzonych przez pasjonatów nowych technologii. W tym roku program będzie realizowany na nowych zasadach – do rywalizacji o możliwość globalnego rozwoju biznesu pod skrzydłami największego dostawcy usług cyfrowych w Polsce, w postaci szansy na współpracę oraz nagrodę pieniężną od UPC staną przedsiębiorcy z Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier.        
Think Big to program dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes w oparciu o nowe technologie. W ramach programu mają szansę skorzystać z globalnego doświadczenia i wiedzy ekspertów UPC. Celem programu jest wsparcie przedsiębiorców poprzez umożliwienie im doskonalenia produktów i usług. UPC z powodzeniem prowadzi program od 2012 r., który do ostatniej edycji włącznie zanotował blisko 500 zgłoszeń od przedsiębiorców o różnorodnej historii i doświadczeniu biznesowym.
Zgodnie z nowymi zasadami programu, zgłaszany projekt będzie musiał wykazać się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów – B2B, customer experience, narzędzia i technologie marketingowe, i być prowadzony na rynku w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji lub na Węgrzech. O powodzeniu uczestników w konkursie ma zadecydować potencjał biznesowy, oryginalność i dojrzałość zgłaszanego rozwiązania oraz jego synergia z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC. Zwycięzca otrzyma 10.000 euro i możliwość wypracowania modelu współpracy z UPC. Przewidziano także specjalną nagrodę Jury w wysokości 10.000 euro.
logo_Think_Big.jpg
Organizatorzy podkreślają, że udział w programie może być – wzorem ostatnich lat – przepustką do globalnego rozwoju biznesu. Uczestnicy Think Big nie tylko nawiązują w trakcie jego trwania nowe kontakty, ale także przyciągają uwagę inwestorów i najważniejszych mediów śledzących biznesowe trendy.

Rozwój innowacyjnej przedsiębiorczości postępuje dziś w niezwykle dynamicznym tempie, a twórcy biznesów z Europy Środkowo-Wschodniej cechują się szczególną odwagą i determinacją w budowaniu swojej przewagi konkurencyjnej. Dodatkowo, wraz z rozwojem Internetu i wzrostem liczby urządzeń z dostępem do sieci zanikają bariery komunikacji, co sprawia, że prowadzenie firmy z globalnymi ambicjami stało się o wiele bardziej realne niż kiedykolwiek. Think Big to program, którym chcemy dać szansę kreatywności pokolenia, które z nowoczesnych technologii korzysta w codziennej pracy. Chcemy też przyczynić się do dalszego wzrostu gospodarki cyfrowej w zarówno w Polsce, jak i w całym regionie. 

- mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Tegoroczna edycja Think Big będzie składała się z trzech etapów. By zgłosić się do programu należy w terminie od 18. października do 15 grudnia 2016 wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej programu www.thinkbig.pl. Równocześnie – w Polsce i poza jej granicami – będzie trwał proces „scoutingu”, realizowany przez partnera merytorycznego programu, D-Raft. W ramach tego etapu Jury dokona wyboru 20 rozwiązań. Na przestrzeni listopada – stycznia potrwa półfinałowa faza sesji wewnętrznych w UPC. Etap ten wyłoni 10 najlepszych projektów, których twórcy wezmą udział w warsztatach finałowych Think Big, a następnie zostaną poddani ocenie jury w trakcie Wielkiego Finału w marcu 2017.
W skład kapituły jurorskiej tegorocznej edycji konkursu Think Big weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC Polska, w tym min. Michał Olszewski – wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna; Piotr Chęciński – autor programów telewizyjnych, publicysta; Olga Kozierowska – Inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca;  Przemysław Pająk – redaktor naczelny Spidersweb; Arkadiusz Piechocki – Partner w SpeedUp Venture Capital Group; Tomasz Rudolf  – Prezes D-Raft; Sergiusz Sawin – Wiceprezes D-Raft; Cezary Szymanek – Redaktor naczelny Bloomberg Businessweek i magazynu Sukces; Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, inwestor; Paweł Zielewski – zastępca redaktora naczelnego magazynu FORBES; Dariusz Żuk – prezes Polski Przedsiębiorczej.
Program THINK BIG został objęty Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju oraz Prezydenta m. st. Warszawy. Pieczę medialną sprawuje Forbes, Bloomberg Businessweek i Spider’s Web. Partnerami są: SpeedUp Venture Capital Group, Aula Polska, THINK TANK oraz Think Tank Cyfrowy. Partnerem merytorycznym programu jest D-Raft.
THINK_BIG_UPC.jpg

O UPC Polska

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2016 r. z usług UPC Polska korzystało 1 434 300 abonentów, w tym 979 800 z telewizji cyfrowej, 224 300 z telewizji analogowej, 1 078 100 z szerokopasmowego internetu i 618 500 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

O UPC Biznes

UPC Biznes jest dostawcą nowoczesnych i zaawansowanych usług transmisji danych, dostępu do Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu dla firm. Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest superszybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 600 Mb/s (i uploadzie 30 Mb/s), pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. UPC Biznes jest organizatorem programu dla małych firm z globalnymi ambicjami – THINK BIG. Szczegóły promocji dostępne są na stronie  http://biznes.upc.pl/

O Liberty Global

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w ponad 30 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 29 mln klientów, korzystających z 59 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 czerwca 2016 r.). Dodatkowo, na koniec czerwca 2016 r. roku Liberty Global obsługiwało 11 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w siedmiu milionach miejsc dostępu.

Kopiuj tekst

Udostępnij

SpedTest.PL: UPC potwierdziło we wrześniu pozycję lidera prędkości internetu

Internet szerokopasmowy od UPC wygrał we wrześniu – już po raz kolejny z rzędu – ranking szybkości portalu SpedTest.pl. To potwierdzenie skuteczności strategii UPC, które stawia na oferowanie klientom usług najwyższej jakości.