Więcej wartości dla klientów – Paramount Channel HD teraz dostępny dla wszystkich w Cyfrowej Telewizji UPC
Więcej wartości dla klientów – Paramount Channel HD teraz dostępny dla wszystkich w Cyfrowej Telewizji UPC

Więcej wartości dla klientów – Paramount Channel HD teraz dostępny dla wszystkich w Cyfrowej Telewizji UPC

Opublikowany

Od października kanał Paramount Channel HD jest dostępny dla abonentów Telewizji Cyfrowej UPC w pakiecie Select. Dotychczas mogli go oglądać tylko klienci pakietu „Max”. To element strategii UPC, stawiającej na dostarczanie klientom jak największej wartości, w tym jak najbogatszych treści telewizyjnych. 

Jesienią na antenie Paramount Channel HD widzowie zobaczą takie hity jak  „Złap mnie jeśli potrafisz” z Tomem Hanksem i Leonadro Di Caprio, „G. I. Joe: Czas Kobry”, czy „Legenda telewizji” z Willem Farellem i Stevem Carellem. W ofercie stacji znalazły się również ciekawe propozycje dla najmłodszych widzów. Od poniedziałku do piątku od 8:15 do 9:30 emitowane są takie animacje jak „Potwory kontra obcy’, „Pingwiny z Madagaskaru” i „Kung Fu Panda”. Urozmaiceniem oferty programowej są sobotnie bloki tematyczne, w których na widzów czekają m. in. wybrane filmy z udziałem Toma Cruise’a, Johna Travolty. W październiku stacja przygotowała dodatkowo halloweenowy maraton kultowych horrorów z serii „Piątek 13-go”.
Kanał można oglądać na pozycjach 483 (Mediabox) i 205 (Horizon/Kaon). Dzięki temu kanał dociera obecnie do blisko miliona abonentów Telewizji Cyfrowej UPC.
Paramount Channel HD należy do szerokiego portfolio Viacom International Media Networks w Polsce, które obejmuje także takie kanały telewizyjne jak Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central oraz Comedy Central Family.

Kopiuj tekst

Udostępnij

UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.