Więcej wartości dla klientów – Paramount Channel HD teraz dostępny dla wszystkich w Cyfrowej Telewizji UPC
Więcej wartości dla klientów – Paramount Channel HD teraz dostępny dla wszystkich w Cyfrowej Telewizji UPC

Więcej wartości dla klientów – Paramount Channel HD teraz dostępny dla wszystkich w Cyfrowej Telewizji UPC

Opublikowany

Od października kanał Paramount Channel HD jest dostępny dla abonentów Telewizji Cyfrowej UPC w pakiecie Select. Dotychczas mogli go oglądać tylko klienci pakietu „Max”. To element strategii UPC, stawiającej na dostarczanie klientom jak największej wartości, w tym jak najbogatszych treści telewizyjnych. 

Jesienią na antenie Paramount Channel HD widzowie zobaczą takie hity jak  „Złap mnie jeśli potrafisz” z Tomem Hanksem i Leonadro Di Caprio, „G. I. Joe: Czas Kobry”, czy „Legenda telewizji” z Willem Farellem i Stevem Carellem. W ofercie stacji znalazły się również ciekawe propozycje dla najmłodszych widzów. Od poniedziałku do piątku od 8:15 do 9:30 emitowane są takie animacje jak „Potwory kontra obcy’, „Pingwiny z Madagaskaru” i „Kung Fu Panda”. Urozmaiceniem oferty programowej są sobotnie bloki tematyczne, w których na widzów czekają m. in. wybrane filmy z udziałem Toma Cruise’a, Johna Travolty. W październiku stacja przygotowała dodatkowo halloweenowy maraton kultowych horrorów z serii „Piątek 13-go”.
Kanał można oglądać na pozycjach 483 (Mediabox) i 205 (Horizon/Kaon). Dzięki temu kanał dociera obecnie do blisko miliona abonentów Telewizji Cyfrowej UPC.
Paramount Channel HD należy do szerokiego portfolio Viacom International Media Networks w Polsce, które obejmuje także takie kanały telewizyjne jak Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central oraz Comedy Central Family.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.