UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

Opublikowany

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.

Dostawca, który myśli o kliencie, musi się wyróżniać jakością usług i obsługi klienta. A to znaczy także, że trzeba być jak najbliżej klienta i wykorzystać wszystkie dostępne kanały kontaktu z nim – dać mu je na wyciągnięcie ręki. Tylko tak można zaoferować większą wartość i wyróżnić się na rynku. Dlatego – dzięki wysiłkowi całego zespołu sprzedaży – UPC Polska rozwija sieć punktów i salonów. W zeszłym tygodniu Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. To już 66. takie miejsce na mapie UPC. Przy okazji rozmawiał z agencją informacyjną Newseria na temat wartości oferowanej klientom przez UPC i planów w zakresie rozwoju sieci sprzedaży: „Na polskim rynku telekomunikacyjnym mamy do czynienia z sytuacją, w której różnice między kanałami sprzedaży zacierają się. Klient wybiera usługi po wcześniejszej analizie oferty przez internet, albo najpierw odwiedza salony, ogląda produkt, wybiera ofertę, a następnie dokonuje zakupu przez telefon czy na stronie internetowej – tłumaczył. „W ciągu najbliższych dwóch lat uruchomimy 20 nowych salonów. Jest to związane z rozwojem terytorialnym naszych usług. Otwieramy zasięg w nowych miastach, dlatego istotnym elementem jest pojawienie się salonu obsługi i sprzedaży” – zaznaczał.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

temu

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

temu

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

temu

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża od lat inwestuje w rozwój infrastruktury i dzięki temu może zagwarantować dostęp do innowacyjnych usług najwyższej jakości.
Frans-Willem de Kloet: Witamy w erze wartości

temu

Coraz więcej treści, coraz większa swoboda dostępu i użytkowania – tak opisać można oczekiwania konsumentów usług cyfrowych. Ich apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nowi gracze, wykorzystujący nowe media, działający w cyfrowym świecie bez granic, sprawiają, że rynek zmienia się dynamicznie, stając się coraz bardziej konkurencyjny. Konkurencja z kolei wymusza stałe zwiększanie wartości oferowanej klientom. Konsumenci oczekują nie tylko nieograniczonego wyboru treści w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, ale i nieograniczonych możliwości dostępu do ulubionych programów. Telewizję można więc dziś oglądać także na smartfonie, tablecie i komputerze. Spełnienie tych oczekiwań wymaga doskonałej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej treści dostarczane są za pomocą dostępu do internetu. Dlatego zasadniczą wartością jaką oferujemy klientom jest nie tylko najwyższej jakości internet szerokopasmowy, ale także możliwość korzystania ze stabilnego łącza Wi-Fi w całym domu