UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

Opublikowany

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.

Dostawca, który myśli o kliencie, musi się wyróżniać jakością usług i obsługi klienta. A to znaczy także, że trzeba być jak najbliżej klienta i wykorzystać wszystkie dostępne kanały kontaktu z nim – dać mu je na wyciągnięcie ręki. Tylko tak można zaoferować większą wartość i wyróżnić się na rynku. Dlatego – dzięki wysiłkowi całego zespołu sprzedaży – UPC Polska rozwija sieć punktów i salonów. W zeszłym tygodniu Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. To już 66. takie miejsce na mapie UPC. Przy okazji rozmawiał z agencją informacyjną Newseria na temat wartości oferowanej klientom przez UPC i planów w zakresie rozwoju sieci sprzedaży: „Na polskim rynku telekomunikacyjnym mamy do czynienia z sytuacją, w której różnice między kanałami sprzedaży zacierają się. Klient wybiera usługi po wcześniejszej analizie oferty przez internet, albo najpierw odwiedza salony, ogląda produkt, wybiera ofertę, a następnie dokonuje zakupu przez telefon czy na stronie internetowej – tłumaczył. „W ciągu najbliższych dwóch lat uruchomimy 20 nowych salonów. Jest to związane z rozwojem terytorialnym naszych usług. Otwieramy zasięg w nowych miastach, dlatego istotnym elementem jest pojawienie się salonu obsługi i sprzedaży” – zaznaczał.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

temu

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

temu

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

temu

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża od lat inwestuje w rozwój infrastruktury i dzięki temu może zagwarantować dostęp do innowacyjnych usług najwyższej jakości.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.