UPC Polska wprowadza ofertę z superszybkim modemem Wi-Fi
UPC Polska wprowadza ofertę z superszybkim modemem Wi-Fi

UPC Polska wprowadza ofertę z superszybkim modemem Wi-Fi

Opublikowany

Szybki i stabilny internet w całym domu, na wszystkich urządzeniach. 

Warszawa, 19 sierpnia 2016 r.: UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych w Polsce: telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, wprowadził superszybki modem Wi-Fi, zapewniający dostęp do doskonałej jakości internetu UPC w całym domu. Ofertę wspiera nowa kampania reklamowa.
Chcąc stale zwiększać satysfakcję klientów i spełniać ich oczekiwania, UPC konsekwentnie inwestuje w rozwój i poprawę jakości usług cyfrowych, w tym szerokopasmowego internetu. Dlatego wprowadził na rynek nowy modem Wi-Fi Connect Box, który zapewnia dostęp do wysokiej jakości superszybkiego internetu UPC w całym  domu o maksymalnej szybkości do 250 Mb/s. Modem Connect Box działa na dwóch częstotliwościach: 2,4 i 5 GHz. Dzięki temu klient uzyskuje tę samą prędkość internetu zarówno podłączając komputer kablem, jak i przez sieć Wi-Fi.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy promowanie nowego pakietu usług UPC, zawierającego dostęp do Internetu o szybkości do 120 Mb/s w połączeniu z Telewizją Cyfrową (Pakiet Horizon Select) przez pierwsze trzy miesiące za 99 zł miesięcznie oraz usługi Internetu UPC do 120 Mb/s za 59 zł przez cały okres zobowiązania.
Oferta jest wspierana kampanią reklamową, pokazującą łatwość korzystania i niezawodność domowego łącza Wi-Fi od UPC. Zachęcamy do obejrzenia spotu promującego nową ofertę.
UPC rozwija usługi cyfrowe, by dostarczać klientom najlepszą ofertę. Oznacza to także inwestycje w infrastrukturę. Obecny  zasięg sieci przekroczył już 3 mln gospodarstw domowych w całym kraju. W ciągu najbliższych kilku lat UPC podwoi swój zasięg dzięki wielomiliardowym nakładom inwestycyjnym przeznaczonym na rozwój sieci. Dbałość UPC o rozwój i jakość sieci stawia firmę na pozycji lidera w rankingu internetu stacjonarnego według Speedtest.pl.
Internet_w_UPC-565x1024.png

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2016 r. z usług UPC Polska korzystało 1 434 300 abonentów, w tym 979 800 z telewizji cyfrowej, 224 300 z telewizji analogowej, 1 078 100 z szerokopasmowego internetu i 618 500 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w ponad 30 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 29 mln klientów, korzystających z 59 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 czerwca 2016 r.). Dodatkowo, na koniec czerwca 2016 r. roku Liberty Global obsługiwało 11 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w siedmiu milionach miejsc dostępu.

Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.