Wirtualna Centrala od UPC Biznes – wygodna i nowoczesna usługa dla klientów biznesowych
Wirtualna Centrala od UPC Biznes – wygodna i nowoczesna usługa dla klientów biznesowych

Wirtualna Centrala od UPC Biznes – wygodna i nowoczesna usługa dla klientów biznesowych

Opublikowany

UPC Biznes z nowymi rozwiązaniami dla segmentu SoHo i SME

Warszawa, 13 czerwca 2016: Do oferty UPC Biznes wprowadzono nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektora SoHo (Small office/Home office) oraz SME (small and medium-sized enterprises) – Biznes Wirtualną Centralę. Dotychczas z usługi mogły korzystać jedynie duże firmy, a od czerwca, dostępna jest dla wszystkich, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności.  BiznesWirtualna Centrala to propozycja, która nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego, dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń  i jednocześnie zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje – przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.
UPC Biznes od lat oferuje innowacyjne i stabilne rozwiązania, które wspierają rozwój działalności klientów. Usługa  Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązanie dla firm, które oczekują pełnej funkcjonalności centrali telefonicznej bez inwestycji w urządzenia i wsparcie techniczne.
Profesjonalne powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu, czy zapewnienie, że połączenie zostanie skierowane do właściwej osoby w firmie to standard budowania profesjonalnego wizerunku każdej, nawet małej Firmy.  Na taką potrzebę odpowiada Biznes Wirtualna Centrala.  Usługa zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala, a dodatkowo jest wzbogacona o funkcje dodatkowe, nie dostępne w tradycyjnych rozwiązaniach. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes.  Klienci korzystający z usługi UPC Biznes, nie poniosą  dodatkowych kosztów na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych. W ramach usługi, operator udostępnia klientowi nowoczesne aparaty telefoniczne firmy Yealink. Pozwala to znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko w inwestycją w sprzęt, ale także utrzymaniem obsługi centrali.
Atutem usługi Biznes Wirtualna Centrala  jest prostota i łatwość korzystania z  zaawansowanych funkcjonalności. Klient otrzymuje plan numeracji wewnętrznej, usługę Automatyczny Sekretariat – czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu wyboru. Efektywne zarządzanie połączeniami w firmie zapewni funkcja ‘Grupa Zbiorcza’, dzięki której każdy telefon zostanie odebrany przez przekierowanie do kolejnej zdefiniowanej osoby, jeśli adresat połączenia jest nieosiągalny. Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez Panel Administracyjny znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne numery czy usługi bez potrzeby dodatkowych  inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bez kosztową komunikację między nimi.
Więcej informacji o usłudze Biznes Wirtualna Centrala:
http://biznes.upc.pl/,
https://biznes.upc.pl/telefon/wirtualne-centrale/

O UPC Biznes
UPC Biznes jest dostawcą nowoczesnych i zaawansowanych usług transmisji danych, dostępu do Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu dla firm. Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest superszybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 300 Mb/s (i uploadzie 30 Mb/s), pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. UPC Biznes jest organizatorem programu dla małych firm z globalnymi ambicjami – THINK BIG.

Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.biznes.upc.pl

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2016 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 200 abonentów, w tym 970 000 z telewizji cyfrowej, 232 100 z telewizji analogowej, 1 064 900 z szerokopasmowego internetu i 605 000 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 marca 2016 r.). Dodatkowo, na koniec marca 2016 r. roku Liberty Global obsługiwało 7 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na http://www.libertyglobal.com/.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.