UPC Polska w Raporcie Dobrych praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu
UPC Polska w Raporcie Dobrych praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu

UPC Polska w Raporcie Dobrych praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Opublikowany

UPC Polska w Raporcie Dobrych praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Aż 11 projektów z obszaru CSR realizowanych przez UPC Polska znalazło się w Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2015”
Jak co roku, UPC Polska zgłosiło swoje działania z obszaru odpowiedzialnego biznesu, do raportu, który przygotowuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem raportu jest zebranie i przedstawienie zarówno nowych inicjatyw, jak i tych realizowanych już od wielu lat. Jest to unikalne zestawienie dobrych praktyk w zakresie odpowiedzialnego biznesu wszystkich branż. Każda zgłoszona praktyka podlega weryfikacji ekspertów i jeśli nie spełnia odpowiednich kryteriów nie może się znaleźć w publikacji podsumowującej aktywności CSR w Polsce.
W ogłoszonym w marcu Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2015” UPC Polska po raz pierwszy zaprezentowało praktyki niemal we wszystkich kategoriach tzn. kultura i sztuka (Konkurs Digital Art.), etyka (Kodeks postępowania w biznesie), przeciwdziałanie nadużyciom (Polityka antykorupcyjna Liberty Global), edukacja dzieci i młodzieży (Technikariera, Warsztaty DigiKids), zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej (Akademia e-Bezpieczeństwa, Koalicja „Dojrz@łość w sieci” oraz Konkurs Think Big), zagadnienia konsumenckie (Udogodnienia dla osób o szczególnych potrzebach), praktyki z zakresu pracy (Uwolnij energię!, In Heroes).
Jesteśmy dumni, że aż tyle naszych projektów znalazło się w Raporcie, który ilustruje rozwój zaangażowania społecznego biznesu w Polsce.
Raport-Dobrych-Praktyk-2015.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Raport-Odpowiedzialny-biznes-w-Polsce-2015.-Dobre-praktyki.pdf

pdf | 7,38 MB

Pobierz
Raport-Dobrych-Praktyk-2015.jpg

grafika | 170 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.