Poczuj emocje w UPC. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2016 już w sprzedaży!
Poczuj emocje w UPC. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2016 już w sprzedaży!

Poczuj emocje w UPC. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2016 już w sprzedaży!

Opublikowany

Dziś, czyli 3 czerwca, w UPC Polska ruszyła sprzedaż pakietu, dzięki któremu obejrzycie jedno z najgorętszych wydarzeń sportowych w tym roku – Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2016 we Francji. Ta piłkarska uczta trwać będzie od 10 czerwca do 10 lipca. Czy Polacy wyjdą z grupy? Kto zostanie odkryciem turnieju? Te informacje poznamy wkrótce. Bądźcie z nami!

Jeżeli sportowe emocje na najwyższym poziomie to tylko w Telewizji Cyfrowej UPC. Klienci decydujący się na zakup pakietu premium z Polsatem Sportem 2 i Polsatem Sport 3 zyskają dostęp do wszystkich 51 meczów Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016. To ponad 200 godzin bezpośrednich relacji na żywo, realizowanych na światowym poziomie, wprost z francuskich stadionów i ośrodków poszczególnych najlepszych reprezentacji Europy. A także ekskluzywne materiały i analizy ekspertów emitowane wyłącznie na kanałach Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 w jakości HD.
Cena pakietu wynosi 99 zł brutto.
Jak zamówić dostęp do pakietu dodatkowego programów telewizyjnych Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3?
Informacje o tym jak zamawiać są dostępne na kanale 90 dekodera, niezależnie od posiadanego modelu.
Użytkownicy dekoderów UPC Mediabox, Horizon, KAON, MediaModułu CI+ mogą zamawiać dostęp:
  • telefonicznie, pod numerami telefonu 32 494 95 60 i 801 949 560,
  • poprzez stronę internetową www.upc.pl/me2016
  • poprzez SMS o treści „Numer identyfikacyjny”, na przykład me2016.1234567, wysłany na numer 515 183 182
Dodatkowo  posiadacze dekodera UPC Mediabox mogą zamawiać dostęp poprzez dedykowaną aplikację do zamówień usług UPC, znajdującą się na kanale 15 dekodera UPC Mediabox.
Na jakich kanałach planowane są transmisje?
Transmisja odbędzie się na kanałach Polsat 2 Sport (kanał 91) i Polsat Sport 2 (kanał 92) niezależnie od typu posiadanego dekodera.
Ponadto, na czas mistrzostw przesunięciu ulega część kanałów sportowych: kanały dedykowane Mistrzostwom (Polsat 2 Sport oraz Polsat Sport 3) będą dostępne w sekcji kanałów sportowych. Kanały te dostępne będą na pozycjach:
Polsat Sport 2 HD:
559 – UPC Mediabox, MediaModuł CI+
505 – Horizon i Kaon,
Polsat Sport 3 HD:
560 – UPC Mediabox, MediaModułu CI+
506 – Horizon i Kaon,

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.