Dzień Dziecka w Telewizji Cyfrowej UPC – TOP KIDS HD dołącza do oferty
Dzień Dziecka w Telewizji Cyfrowej UPC – TOP KIDS HD dołącza do oferty

Dzień Dziecka w Telewizji Cyfrowej UPC – TOP KIDS HD dołącza do oferty

Opublikowany

Z okazji Dnia Dziecka UPC Polska przygotowało wyjątkową niespodziankę dla najmłodszych widzów: 1 czerwca do pakietu Max Telewizji Cyfrowej UPC zostaje wprowadzony nowy kanał TOP KIDS w jakości HD. Nowy program to propozycja dla miłośników kultowych seriali animowanych z lat 80. i 90. Będzie to już 87 kanał w jakości HD.

TOP KIDS HD to najnowszy kanał telewizyjny firmy Michał Winnicki Entertainment, nadawcy takich kanałów jak Power TV HD i  Adventure HD, już dostępnych w UPC. TOP KIDS HD skierowany jest nie tylko do najmłodszych widzów, ale też ich rodziców i sentymentalnych dorosłych.  W ramówce znajdują się takie serialowe tytuły jak np. „Inspektor Gadżet”, „Denis Rozrabiaka”, „Łebski Harry”, „Denver – Ostatni Dinozaur”, „Babar”, „Witaj, Franklin”, „Malusińscy”, „Troskliwe Misie” czy „Nowe Przygody Madeline”. Są to produkcje zarówno dla dziewczynek jak i dla chłopców, tak starszych jak i młodszych dzieci.
Nowy kanał znajdzie się na pozycji 616 (Horizon i Kaon) i 677 (Mediabox).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.