UPC Polska startuje z promocją „Test the Best. Testujesz, decydujesz” i ofertą z najbogatszym pakietem telewizyjnym
UPC Polska startuje z promocją „Test the Best. Testujesz, decydujesz” i ofertą z najbogatszym pakietem telewizyjnym

UPC Polska startuje z promocją „Test the Best. Testujesz, decydujesz” i ofertą z najbogatszym pakietem telewizyjnym

Opublikowany

Innowacyjne usługi cyfrowe UPC można teraz testować nawet za 1 zł

Warszawa, 13 maja 2016 r. UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, startuje dziś z promocją, w której klienci mogą przez miesiąc testować pojedyncze usługi i pakiety, w tym najbogatszy pakiet telewizji z najlepszymi kanałami sportowymi, dekoderem Horizon i aplikacją Horizon Go, pozwalającą oglądać telewizję poza domem.  To jedyna tak atrakcyjna oferta na rynku. Promocję wpiera nowa odsłona kampanii z MegaRodzinką.
UPC stale rozwija swoje usługi i jakość oferty Telewizji Cyfrowej, by zwiększać satysfakcję klientów i oferować im coraz większą swobodę korzystania z usług. Dziś rusza z nową ofertą, w której każdy nowy klient UPC Polska może zamówić wybrany przez siebie pakiet usług lub pojedynczą usługę do testowania na 30-dniowy okres.
W  ramach promocji Pakiet Optimum TV, którego cena wynosi normalnie 139 zł miesięcznie, w okresie testowania oferowany jest klientowi za 1 zł. Zawiera on internet o prędkości do 30 Mb/s, telewizję z dostępem do nawet 144 kanałów, w tym 69 w jakości HD, aplikację Horizon Go, dekoder Horizon z nagrywarką, dostęp do biblioteki MyPrime i usługę telefoniczną z nielimitowanym połączeniami wewnątrz sieci UPC. Jeśli w okresie 30 dni od instalacji klient postanowi nie przedłużać umowy, nie zostanie obciążony z tego tytułu jakąkolwiek dodatkową opłatą.
W nowej ofercie klient może wybrać do testowania także dowolną usługę: telewizję, internet lub telefon. Jednak dla nowych klientów, którzy zdecydują się na testowanie pakietów, operator przygotował dodatkowe promocje:
  • w pakietach telewizji Select i Max z internetem klient znajdzie też aplikację Horizon Go, umożliwiającą oglądanie telewizji poza domem, na urządzeniach mobilnych,
  • w pakietach z dekoderem Horizon, klient otrzymuje w cenie dostęp do biblioteki filmów i seriali MyPrime,
  • klient może wybrać pakiety dodatkowe: HBO i Canal+, dostępne w promocyjnych cenach,
  • klient otrzymuje Pakiet Bezpieczeństwa przez pierwszy miesiąc za 0 zł. Dalej promocyjna opłata wynosi 9 zł. Istnieje możliwość rezygnacji z usługi w każdym momencie.
  • w wybranych pakietach klient otrzymuje dekoder Horizon z nagrywarką, która pozwala nagrywać nawet 4 programy jednocześnie.
Nowa promocja wspierana jest przez kampanię, wykorzystującej format MegaRodzinki. Tym razem głównym bohaterem jest MegaTata, który nie jest w stanie oprzeć się wielkim, sportowym emocjom. Kampania prowadzona jest w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Hi.Advertising.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2016 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 200 abonentów, w tym 970 000 z telewizji cyfrowej, 232 100 z telewizji analogowej, 1 064 900 z szerokopasmowego internetu i 605 000 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 marca 2016 r.). Dodatkowo, na koniec marca 2016 r. roku Liberty Global obsługiwało 7 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.