UPC Biznes oferuje nowe rozwiązania dla branży hotelarskiej
UPC Biznes oferuje nowe rozwiązania dla branży hotelarskiej

UPC Biznes oferuje nowe rozwiązania dla branży hotelarskiej

Opublikowany

Jeden z liderów usług cyfrowych dla firm w Polsce rozwija ofertę telewizji i Internetu dla hoteli. 

Warszawa, 25. kwietnia br.: Telewizja i Internet  na wzór rozwiązań, stosowanych w najnowocześniejszych obiektach hotelowych na świecie – to główne założenia najnowszej oferty UPC Biznes dla hoteli. Nowy wachlarz usług, w tym m.in. jeszcze bogatszy wybór kanałów obcojęzycznych, jest kierowany zarówno do niezależnych obiektów hotelarskich, jak i całych sieci, które stawiają na rozwój w oparciu o rosnące wymagania klientów w zakresie cyfrowych narzędzi do pracy i rozrywki. Kluczowe punkty najnowszej oferty UPC na tle światowych trendów w tym zakresie były przedmiotem debaty specjalistów sektora hotelarskiego, zorganizowanej 22 kwietnia b.r. przez UPC Biznes w Hotelu Westin w Warszawie.
Pierwszą najważniejszą zmianą  w ofercie UPC Biznes dla hoteli  jest wzbogacenie liczby oferowanych kanałów obcojęzycznych. Nowy wybór pakietów z podziałem tematycznym i językowym obejmuje ponad 40 kanałów obcojęzycznych, m.in. niemiecko-, hiszpańsko-, rosyjsko- i włoskojęzycznych. Na gości hotelowych czekają także nowe udogodnienia w zakresie szybkiego Internetu. Każdemu z hoteli proponujemy najnowsze rozwiązania na bazie mini HeadEndu, umożliwiające przygotowanie dedykowanych rozwiązań dla danego obiektu.

Najnowsza oferta UPC Biznes dla hoteli to najwyższy standard multimedialnej rozrywki dla gości. Dla właścicieli natomiast – proste, dopasowane rozwiązania, które komponujemy specjalnie do indywidualnych potrzeb ich biznesu oraz ich kompletna obsługa – od samego początku. 

– mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Właściciele hoteli korzystający z usług UPC Biznes i ich goście mają dostęp do Biznes Wi-Fi poprzez wydzieloną sieć, umożliwiającą budowanie sieci HotSpot oraz bezprzewodowych sieci LAN (WLAN). Najwyższą jakość usług gwarantuje możliwość skorzystania przez hotel z Wirtualnej Sieci Prywatnej, czyli IP VPN, zapewniającej szybkie, bezpieczne szerokopasmowe połączenia między wskazanymi lokalizacjami czy dzierżawa prywatnej linii w standardzie Ethernet. Standardem pozostaje brak limitu ilości  wysyłania i odbierania danych oraz obecność symetrycznego pasma (łącze nie jest dzielone z żadnym innym obiektem). Operator już kilka lat temu wprowadził możliwość wysyłania i odbierania danych z taką samą prędkością – nawet do 10 Gbit/s. Do dyspozycji hoteli pozostaje także zespół serwisowy UPC Biznes, czuwający 24 h na dobę przez 365 dni w roku i pomoc dedykowanego każdemu obiektowi kierownika ds. kluczowych klientów.
Atutami oferty UPC Binzes w segmencie średnich i dużych firm są dedykowane rozwiązania projektowane zgodnie z potrzebami klienta. Należą do nich  internet symetryczny do 1 GB, profesjonalne WiFi, łączność telefoniczna również z wirtualnymi centralami, certyfikowana transmisja danych i wirtualne sieci.
O konferencji ‘Branża hotelarska w obliczu wyzwań technologicznych’ – 22. kwietnia 2016
Na czym polega innowacyjność w hotelarstwie? Czy wifi w hotelu jest dziś bardziej pożądane niż ciepła woda w kranie? Na te pytania odpowiadali w piątek 22 kwietnia goście spotkania Branża hotelarska w obliczu wyzwań technologicznych, organizowanego przez UPC Biznes. Prelegenci konferencji skonfrontowali z rzeczywistością oczekiwania współczesnego gościa hotelowego. W dyskusji wzięli udział: Beata Pawlikowska  – znana podróżniczka, autorka książek i blogerka, Szymon Pepliński – CTO w HotelOga oraz ekspert ds. technologii i internetu rzeczy oraz Agnieszka Zawistowska – Dyrektor UPC Biznes. Dyskusję poprowadził znany aktor i właściciel hotelu – Jakub Wesołowski.

O UPC Biznes
UPC Biznes jest dostawcą nowoczesnych i zaawansowanych usług transmisji danych, dostępu do Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu dla firm. Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest superszybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 600 Mb/s (i uploadzie 30 Mb/s), pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. UPC Biznes jest organizatorem programu dla małych firm z globalnymi ambicjami – THINK BIG.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Folder-Hotelowy-UPC-Biznes.pdf

pdf | 1,38 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.