UPC Polska kontynuuje konsolidację rynku i inwestuje w zwiększanie zasięgu w kolejnych miastach. Net-Sat Media w Gdańsku częścią UPC Polska
UPC Polska kontynuuje konsolidację rynku i inwestuje w zwiększanie zasięgu w kolejnych miastach. Net-Sat Media w Gdańsku częścią UPC Polska

UPC Polska kontynuuje konsolidację rynku i inwestuje w zwiększanie zasięgu w kolejnych miastach. Net-Sat Media w Gdańsku częścią UPC Polska

Opublikowany

Warszawa, 19 kwietnia 2016 r. UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, kontynuuje proces zwiększania zasięgu swoich usług. Częścią grupy UPC stała się spółka Net-Sat Media, świadcząca na terenie Gdańska usługi dostępu do internetu, telewizji i telefonii.

Inwestycja w Gdańsku to kolejny krok podjęty przez operatora w kierunku stałego powiększania zasięgu usług, zarówno w drodze inwestycji jak i fuzji. Strategia ta realizowana jest w zupełnie nowych lokalizacjach, lub – jak w przypadku Gdańska – miastach, gdzie UPC jest już obecne.
Transakcja nie ma wpływu na aktualne umowy klientów, wysokość ich opłaty abonamentowej oraz sposób świadczenia usług przez Net-Sat Media. Nadal mogą oni też korzystać z systemu elektronicznego Biura Obsługi Klienta Net-Sat Media oraz dotychczasowego Biura Obsługi Klienta przy ul. Chałubińskiego 25C w Gdańsku. Dodatkowo dla wszystkich klientów dostępne są także salony UPC Polska przy ul. Czyżewskiego 40 i ul. Obrońców Wybrzeża 1 w Galerii Przymorze.
Obecnie w zasięgu nowoczesnej sieci UPC Polska znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miejscowościach w całej Polsce. W 2015 roku – tylko dzięki nowym inwestycjom – wzrost zasięgu sieci UPC Polska był sześciokrotnie większy, niż w latach poprzednich. UPC Polska rozpoczęło świadczenie usług w pięciu nowych miejscowościach – Płocku, Rzeszowie, Tarnowie, Nowym Sączu oraz Głogowie. Ponadto UPC kontynuowało proces konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – m.in. w Bolesławcu i Kowarach w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowicach w woj. opolskim.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 441 600 abonentów, w tym 962 200 z telewizji cyfrowej, 240 700 z telewizji analogowej, 1 052 400 z szerokopasmowego internetu i 592 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2015 r.). Dodatkowo, na koniec grudnia 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

UPC wprowadza nową wersję UPC NA ŻĄDANIE i kontynuuje współpracę z YouTuberami

UPC Polska, lider innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, wprowadza na dekodery Horizon nową wersję biblioteki UPC NA ŻĄDANIE. Dzięki rewolucyjnej zmianie nowy interfejs będzie jeszcze bardziej intuicyjny, a treści jeszcze lepiej dopasowane do tego, co ogląda użytkownik. Nową wersję UPC NA ŻĄDANIE testują znani vlogerzy: Jakbyniepaczeć oraz Sfilmowani, którzy już wcześniej recenzonowali treści z oferty operatora.