UPC Polska kontynuuje konsolidację rynku i inwestuje w zwiększanie zasięgu w kolejnych miastach. Net-Sat Media w Gdańsku częścią UPC Polska
UPC Polska kontynuuje konsolidację rynku i inwestuje w zwiększanie zasięgu w kolejnych miastach. Net-Sat Media w Gdańsku częścią UPC Polska

UPC Polska kontynuuje konsolidację rynku i inwestuje w zwiększanie zasięgu w kolejnych miastach. Net-Sat Media w Gdańsku częścią UPC Polska

Opublikowany

Warszawa, 19 kwietnia 2016 r. UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, kontynuuje proces zwiększania zasięgu swoich usług. Częścią grupy UPC stała się spółka Net-Sat Media, świadcząca na terenie Gdańska usługi dostępu do internetu, telewizji i telefonii.

Inwestycja w Gdańsku to kolejny krok podjęty przez operatora w kierunku stałego powiększania zasięgu usług, zarówno w drodze inwestycji jak i fuzji. Strategia ta realizowana jest w zupełnie nowych lokalizacjach, lub – jak w przypadku Gdańska – miastach, gdzie UPC jest już obecne.
Transakcja nie ma wpływu na aktualne umowy klientów, wysokość ich opłaty abonamentowej oraz sposób świadczenia usług przez Net-Sat Media. Nadal mogą oni też korzystać z systemu elektronicznego Biura Obsługi Klienta Net-Sat Media oraz dotychczasowego Biura Obsługi Klienta przy ul. Chałubińskiego 25C w Gdańsku. Dodatkowo dla wszystkich klientów dostępne są także salony UPC Polska przy ul. Czyżewskiego 40 i ul. Obrońców Wybrzeża 1 w Galerii Przymorze.
Obecnie w zasięgu nowoczesnej sieci UPC Polska znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miejscowościach w całej Polsce. W 2015 roku – tylko dzięki nowym inwestycjom – wzrost zasięgu sieci UPC Polska był sześciokrotnie większy, niż w latach poprzednich. UPC Polska rozpoczęło świadczenie usług w pięciu nowych miejscowościach – Płocku, Rzeszowie, Tarnowie, Nowym Sączu oraz Głogowie. Ponadto UPC kontynuowało proces konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – m.in. w Bolesławcu i Kowarach w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowicach w woj. opolskim.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 441 600 abonentów, w tym 962 200 z telewizji cyfrowej, 240 700 z telewizji analogowej, 1 052 400 z szerokopasmowego internetu i 592 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2015 r.). Dodatkowo, na koniec grudnia 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.