UPC wprowadza nową wersję UPC NA ŻĄDANIE i kontynuuje współpracę z YouTuberami
UPC wprowadza nową wersję UPC NA ŻĄDANIE i kontynuuje współpracę z YouTuberami

UPC wprowadza nową wersję UPC NA ŻĄDANIE i kontynuuje współpracę z YouTuberami

Opublikowany

UPC Polska, lider innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, wprowadza na dekodery Horizon nową wersję biblioteki UPC NA ŻĄDANIE. Dzięki rewolucyjnej zmianie nowy interfejs będzie jeszcze bardziej intuicyjny, a treści jeszcze lepiej dopasowane do tego, co ogląda użytkownik. Nową wersję UPC NA ŻĄDANIE testują znani vlogerzy: Jakbyniepaczeć oraz Sfilmowani, którzy już wcześniej recenzonowali treści z oferty operatora.

UPC NA ŻĄDANIE to bogata biblioteka treści na żądanie, w tym filmowych hitów, dostępnych na co dzień w Telewizji Cyfrowej UPC tuż po kinowej premierze za połowę ceny biletu kinowego. Oferuje ponad 7000 programów, z czego ponad połowa jest bezpłatna. Teraz, specjalnie dla klientów platformy Horizon, zostaje wprowadzona nowa wersja UPC NA ŻĄDANIE, dzięki której korzystanie z usługi będzie jeszcze prostsze i przyjemniejsze, a filmy i seriale – dzięki personalizacji i rekomendacji – dopasowane zostaną jeszcze lepiej do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Klienci zauważą na pewno zmiany: w prezentacji treści większą rolę odgrywać będzie strona graficzna, przeglądarka dostosuje się kolorystycznie do poszczególnych tytułów, od razu wprowadzając widza w nastrój filmu, a nowy sposób nawigacji będzie nie tylko prostszy, ale także pozwoli użytkownikowi podejrzeć już na ekranie powitalnym tytuły dopasowane do jego oczekiwań.
Dodatkowo, dla prawdziwych kinomanów, nowa odsłona zaoferuje więcej informacji związanych z proponowanymi tytułami, m.in. o odtwórcach głównych ról wraz z ich biogramami, galerią zdjęć i ciekawostkami. Możliwe będzie sprawdzenie innych tytułów z danym aktorem/aktorką lub innych dzieł danego reżysera, dostępnych w UPC NA ŻĄDANIE. Każdy tytuł będzie można też zweryfikować przy pomocy systemu oceny dostępnego na światowym portalu IMDb, największej bazie filmowej na świecie.
W promocji nowej odsłony współpracują po raz kolejny vlogerzy Jakbyniepaczeć oraz Sfilmowani, którzy testują usługę oraz oceniąją filmy i seriale dostępne w UPC NA ŻĄDANIE oraz bibliotece filmów i seriali MyPrime.
Zobacz materiał od jakbyniepaczeć:

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.