UPC wprowadza nową wersję UPC NA ŻĄDANIE i kontynuuje współpracę z YouTuberami
UPC wprowadza nową wersję UPC NA ŻĄDANIE i kontynuuje współpracę z YouTuberami

UPC wprowadza nową wersję UPC NA ŻĄDANIE i kontynuuje współpracę z YouTuberami

Opublikowany

UPC Polska, lider innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, wprowadza na dekodery Horizon nową wersję biblioteki UPC NA ŻĄDANIE. Dzięki rewolucyjnej zmianie nowy interfejs będzie jeszcze bardziej intuicyjny, a treści jeszcze lepiej dopasowane do tego, co ogląda użytkownik. Nową wersję UPC NA ŻĄDANIE testują znani vlogerzy: Jakbyniepaczeć oraz Sfilmowani, którzy już wcześniej recenzonowali treści z oferty operatora.

UPC NA ŻĄDANIE to bogata biblioteka treści na żądanie, w tym filmowych hitów, dostępnych na co dzień w Telewizji Cyfrowej UPC tuż po kinowej premierze za połowę ceny biletu kinowego. Oferuje ponad 7000 programów, z czego ponad połowa jest bezpłatna. Teraz, specjalnie dla klientów platformy Horizon, zostaje wprowadzona nowa wersja UPC NA ŻĄDANIE, dzięki której korzystanie z usługi będzie jeszcze prostsze i przyjemniejsze, a filmy i seriale – dzięki personalizacji i rekomendacji – dopasowane zostaną jeszcze lepiej do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Klienci zauważą na pewno zmiany: w prezentacji treści większą rolę odgrywać będzie strona graficzna, przeglądarka dostosuje się kolorystycznie do poszczególnych tytułów, od razu wprowadzając widza w nastrój filmu, a nowy sposób nawigacji będzie nie tylko prostszy, ale także pozwoli użytkownikowi podejrzeć już na ekranie powitalnym tytuły dopasowane do jego oczekiwań.
Dodatkowo, dla prawdziwych kinomanów, nowa odsłona zaoferuje więcej informacji związanych z proponowanymi tytułami, m.in. o odtwórcach głównych ról wraz z ich biogramami, galerią zdjęć i ciekawostkami. Możliwe będzie sprawdzenie innych tytułów z danym aktorem/aktorką lub innych dzieł danego reżysera, dostępnych w UPC NA ŻĄDANIE. Każdy tytuł będzie można też zweryfikować przy pomocy systemu oceny dostępnego na światowym portalu IMDb, największej bazie filmowej na świecie.
W promocji nowej odsłony współpracują po raz kolejny vlogerzy Jakbyniepaczeć oraz Sfilmowani, którzy testują usługę oraz oceniąją filmy i seriale dostępne w UPC NA ŻĄDANIE oraz bibliotece filmów i seriali MyPrime.
Zobacz materiał od jakbyniepaczeć:

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.