Fightklub HD w Telewizji Cyfrowej UPC
Fightklub HD w Telewizji Cyfrowej UPC

Fightklub HD w Telewizji Cyfrowej UPC

Opublikowany

UPC Polska wzbogaca listę kanałów sportowych o kolejną pozycję. 4 kwietnia do pakietu Max zostaje wprowadzony Fightklub HD, skierowany do miłośników sportów walki. Dołącza on do grona 16 kanałów sportowych dostępnych w UPC. To 86 kanał w HD.

Fightklub HD to kanał z dużą porcją sportowych emocji, w całości poświęcony sportom walki, nadawany w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Z codzienną dawką premierowych programów oraz ponad setką najnowszych bokserskich imprez rocznie. Każde wydarzenie komentują cenieni eksperci w dziedzinie sportów walki i sportowcy.
15.04.2016, 19:00 ShoBox: Nikolay Potapov vs Stephon Young
23.04.2016, 19:00 – MMA: Spartan Fight 3
UPC oferuje aż 17 kanałów sportowych. Fightklub HD będzie 18. w ofercie. Dołączy do  TVP Sport HD, Eurosport1 HD, Eurosport2 HD, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Sport News, Orange Sport, Extreme Sports Channel HD, SportKlub, nSport+ HD, Motowizja HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Sport 2 HD, Eleven HD, Eleven Sports HD, Nautical Channel.
Nowy kanał znajdzie się na pozycji 511 (Horizon i Kaon) i 569 (Mediabox).
Specjalnie dla naszych fanów na Facebooku wkrótce ogłosimy konkurs, gdzie do wygrania będą bilety na MMA: Spartan Fight w Kielcach oraz otwarty trening ze znanymi sportowcami. Śledźcie nasz fanpejdż i Twittera. Szczegóły wkrótce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.