Nat Geo People HD w ofercie telewizji cyfrowej UPC
Nat Geo People HD w ofercie telewizji cyfrowej UPC

Nat Geo People HD w ofercie telewizji cyfrowej UPC

Opublikowany

25 marca do oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołącza nowy kanał z rodziny National Geographic – Nat Geo People HD. Nowy kanał zostanie udostępniony klientom posiadającym pakiet Max. To już 7 kanał w jakości HD wprowadzony od początku roku do oferty.  Tym samym, UPC Polska oferuje aż 85 kanałów HD.

Nat Geo People HD to kanał telewizyjny pełen inspirujących historii, opowiadanych przez autentycznych, a przy tym niezwykłych bohaterów.  Przemierzamy świat, by przybliżyć widzom, wyjątkowe życie przedstawicieli różnych kultur, którzy realizują swoje pasje. W kwietniowej ramówce znajdą się m.in. takie tytuły jak „Smak wolności”, czyli materiał o doświadczonym nurkiem głębinowym i mistrzynią w łowiectwie podwodnym, dyscyplinie, która kiedyś w wielu zakątkach świata zapewniała byt całym społecznościom. „Zawód lekarz” to dokument  który odsłania kulisy pracy lekarzy pierwszego kontaktu w jednej z londyńskich klinik.
Kanał znajdzie się w kategorii WIEDZA.
Nowy kanał znajdzie się na pozycji 302 (Horizon i Kaon)  i 373 (Mediabox).
NAT GEO PEOPLE Ludzie. Pasje. Emocje

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.