Tomasz Adamek przeciwko Erickowi Molinie na Polsat Boxing Night w Telewizji Cyfrowej UPC 
Tomasz Adamek przeciwko Erickowi Molinie na Polsat Boxing Night w Telewizji Cyfrowej UPC 

Tomasz Adamek przeciwko Erickowi Molinie na Polsat Boxing Night w Telewizji Cyfrowej UPC 

Opublikowany

Już 2 kwietnia odbędzie najgorętsze bokserskie starcie tej wiosny w Polsce. Podczas Polsat Boxing Night, w TAURON Arenie Kraków w walce wieczoru zmierzą się dwie gwiazdy  światowego boksu: najwybitniejszy polski pięściarz zawodowy – Tomasz Adamek (50-4, 30 KO ) oraz Amerykanin Erick Molina (24-3,18 KO). Stawką 12-rundowego pojedynku jest pas IBF InterContinental.  Tej gali nie mogło zabraknąć w Telewizji Cyfrowej UPC. Klienci UPC będą mogli zamówić dostęp do transmisji gali Polsat Boxing Night za pomocą systemu Pay-Per-View.

Polsat Boxing Night to dobrze znana gala bokserska odbywająca się cyklicznie w Polsce. Tym razem organizatorzy zapraszają do Krakowa. Prócz długo wyczekiwanej walki wieczoru dojdzie także do pięciu innych emocjonujących pojedynków. Michał Syrowatka skrzyżuje rękawice i postara się zrewanżować Rafałowi Jackiewiczowi za niespodziewaną porażkę pod koniec 2015 roku. Ewa Brodnicka po raz pierwszy stanie w obronie pasa mistrzyni Europy, a jej rywalką będzie Włoszka Anita Torti. W Polsce pokaże się także Mateusz Masternak, którego przeciwnikiem będzie Erik Fields.
Klienci będą mogli zamówić dostęp do gali za 39 złotych brutto.
Transmisja rozpocznie się w sobotę 2 kwietnia o 18.00 transmisją ze studia, poprzedzającą samą Galę. Rozpoczęcie walk planowane jest na godzinę 18.30
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia są dostępne na kanale 90 dekoderów.
  1. Abonenci posiadający dekoder UPC Mediabox mogą zamówić dostęp do Gali jedynie poprzez dedykowaną aplikację umieszczoną na kanale 90 dekodera
  2. Abonenci posiadający dekoder KAON, MediaModuł CI+, dekoder Horizon mogą zamówić dostęp:
  • telefonicznie dzwoniąc pod dedykowany numer telefonu – 32 494 95 60, 801 94 95 60
  • poprzez stronę internetową www.upc.pl/lp/adamek-molina/
  • poprzez SMS wysłany na numer 515 183 182. Treść wiadomości SMS z zamówieniem „PBN.Numer identyfikacyjny”. Przykładowy sms z zamówieniem to PBN.123456(PBN i numer indentyfikacyjny powinny być oddzielone kropką).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.