Frans-Willem de Kloet nowym Dyrektorem Zarządzającym UPC Polska
Frans-Willem de Kloet nowym Dyrektorem Zarządzającym UPC Polska

Frans-Willem de Kloet nowym Dyrektorem Zarządzającym UPC Polska

Opublikowany

Warszawa, 23 marca 2016: Frans-Willem de Kloet obejmie od 1 kwietnia 2016 roku stanowisko dyrektora zarządzającego UPC Polska. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora zarządzającego UPC Czechy, gdzie rozwijał pozycję rynkową UPC, promując innowacyjność i realizując zintegrowaną strategię działań zorientowanych na potrzeby klienta.

Frans-Willem ma ponad 20 lat doświadczenia w rozwijaniu nowych biznesów i zarządzaniu w międzynarodowej branży IT i telekomunikacyjnej, czego dowiódł nadzorując w ostatnich latach UPC Czechy. Jako dyrektor zarządzający UPC Czechy od 2014 r nieustannie promował innowacyjność i przyczynił się do istotnej poprawy wyników operacyjnych spółki. Przed objęciem funkcji Dyrektora Zarządzającego UPC w Czechach, Frans-Willem był odpowiedzialny za usługi biznesowe (B2B) w Liberty Global, spółce matce UPC, i z powodzeniem wdrożył program dla małych firm (SOHO), z którego korzystają setki tysięcy klientów w Europie.
Przed dołączeniem do Liberty Global, Frans-Willem zajmował kierownicze stanowiska w KPN Telecom, Hewlett Packard i MCI/Verizon oraz założył kilka odnoszących sukcesy międzynarodowych i lokalnych start-upów, potwierdzając w ten sposób swojego ducha przedsiębiorczości. Frans-Willem jest Holendrem, absolwentem Uniwersytetu Amsterdamskiego, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii.

Cieszę się, że mogliśmy mianować Fransa-Willema na lidera UPC Polska, naszej największej spółki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jestem przekonana, iż jego dotychczasowe dokonania w Liberty Global przyczynią się do dalszego rozwoju UPC Polska, a co za tym idzie – również działalności Liberty Global w całym regionie CEE 

– mówi Severina Pascu, CEO, Liberty Global CEE

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 441 600 abonentów, w tym 962 200 z telewizji cyfrowej, 240 700 z telewizji analogowej, 1 052 400 z szerokopasmowego internetu i 592 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2015 r.). Dodatkowo, na koniec grudnia 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

temu

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonen
To był GigaDay w UPC Polska!

temu

To był GigaDay w UPC Polska – pokazaliśmy możliwości naszej światłowodowej sieci i rozpędziliśmy nasz Internet do blisko 2 Gbps, przygotowując się do wprowadzenia w tym roku gigabitowego Internetu światłowodowego oraz urządzeń zapewniających najlepsze WiFi w domu. Przeży
UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

temu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją.
Gala KSW 44 z gdańskiej Ergo Areny na żywo w UPC Polska

temu

Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA. Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków. Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem. Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.

Elephant wygrywa III edycję THINK BIG

Firma Elephant zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie dla małych firm z globalnymi ambicjami THINK BIG, organizowanym przez UPC Biznes