Wielki finał III edycji THINK BIG już w czwartek
Wielki finał III edycji THINK BIG już w czwartek

Wielki finał III edycji THINK BIG już w czwartek

Opublikowany

Już w czwartek, 10 marca br. w warszawskich Arkadach Kubickiego, odbędzie się wielki finał 3. edycji programu dla przedsiębiorców – THINK BIG – organizowanego przez UPC Biznes.

Uczestnicy finału będą mieli okazję zapoznać się z najlepszymi projektami finalistów THINK BIG 2016, a także po raz pierwszy zapoznać się ze sposobem działania konkursowych produktów i usług.  W programie wydarzenia przewidziano inspirujące wykłady gości specjalnych- Marka Zmysłowskiego – CEO w HotelOga, współzałożyciela i byłego CEO w Jovago.com, największego portalu do rezerwacji hoteli w Afryce oraz Deana Johnsona – Senior Vice President Creative Innovation w Brandwidth Group.

Poznaj agendę Wielkiego Finału

I część
15:20 Podczas inauguracji wydarzenia wystąpią:
Hanna Gronkiewicz – Waltz – Prezydent m.st. Warszawy
Jadwiga Emilewicz – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju
EgzoTech –  zwycięzca II edycji programu THINK BIG

16:05   przerwa kawowa & innovation room

II część
16:20
Chris Coles, Dyrektor Zarządzający Rynków Biznesowych w Liberty Global
Wielki Finał THINK BIG - Prezentacje 10 Finalistów 3. Edycji THIN BIG

17:50 przerwa kawowa & innovation room
III część
18:10
Marek Zmysłowski, CEO w HotelOga, współzałożyciela i były CEO w Jovago.com, największego portalu do rezerwacji hoteli w Afryce
Dean Johnson, Senior Vice President Creative Innovation w Brandwidth Group

19:05 Wręczenie nagrody Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości THINK BIG (ranking organizowany przez InnPoland.pl i UPC)

19:15  Ceremonia wręczenia nagród 3. edycji THINK BIG – werdykt jury

19: 30  Koktajl

Innovation room to ekspozycja najciekawszych polskich projektów technologicznych ostatnich lat. W tym roku gościmy inteligentny miejski rower elektryczny wyposażony w technologię iBeacon (JivrBike); interaktywny ekran (Monster & Devices), ekran umożliwiający wyświetlanie obrazu w powietrzu (Leia Display– zdobywca II miejsca w II edycji THINK BIG); opaska telemedyczna oparta o technologię IoT i innowacyjne algorytmy medyczne (SiDLY).
Zobacz wideo z finału Think Big 2015.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.