Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w rozszerzonym zarządzie UPC
Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w rozszerzonym zarządzie UPC

Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w rozszerzonym zarządzie UPC

Opublikowany

UPC rozszerzyło skład zarządu i powołało dotychczasowych dyrektorów – Tomasza Dakowskiego, dyrektora sprzedaży i Tomasza Izydorczyka, dyrektora marketingu – na członków zarządu.

Tomasz Dakowski zarządza obszarem sprzedaży i utrzymania w UPC od 2013 roku. W tym czasie, wspólnie ze swoim zespołem, z zaangażowaniem realizował cele strategii firmy pracując nad wzrostem efektywności sprzedażowej i utrzymaniowej. Konsekwencją tego był m.in. rozwój kanałów sprzedaży, a także przebudowa modelu sprzedaży detalicznej, co pozwoliło dwukrotnie zwiększyć sieć sprzedaży w postaci tzw. wysp i mniejszych salonów UPC w centrach handlowych w całej Polsce.
Tomasz Izydorczyk dołączył do UPC Polska w październiku 2015 roku, obejmując obszar marketingu. Jego główną rolą jest wdrażanie strategii marketingowej i produktowej UPC, przy jednoczesnym dbaniu o rozwój portfolio oraz umacnianie pozycji UPC i marki na rynku. Skupia się przede wszystkim na inicjatywach zwiększających efektywność komercyjną UPC.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.