UPC Biznes i Ciena zorganizują konferencję on-line poświęconą cyfrowym trendom w edukacji
UPC Biznes i Ciena zorganizują konferencję on-line poświęconą cyfrowym trendom w edukacji

UPC Biznes i Ciena zorganizują konferencję on-line poświęconą cyfrowym trendom w edukacji

Opublikowany

Rozwiązania chmurowe, technologie mobilne, Big Data, BYOD – to główne tematy konferencji on-line Trendy technologiczne w sektorze edukacyjnym,  za której realizację odpowiadają eksperci z UPC Polska i Ciena. Przyczynkiem do dyskusji, adresowanej szczególnie do osób odpowiedzialnych za telekomunikację i informatykę w ośrodkach akademickich, będą wyzwania stawiane współczesnemu szkolnictwu przez m.in. pogłębiający się niż demograficzny

Organizatorzy konferencji stawiają tezę o konieczności podnoszenia przez ośrodki edukacyjne jakości i innowacyjności kształcenia oraz poszukiwania przez nie nowych źródeł finansowania, co ma być możliwe m.in. dzięki dalszemu współpracy pomiędzy nauką a innowacyjnym biznesem. W trakcie panelu zostaną omówione wyzwania technologiczne w sektorze edukacji na przykładzie Europy i USA oraz przedstawione trendy obowiązujące w tym zakresie na polskim rynku. Konferencja odbędzie się 17 lutego o godzinie 11:00, obowiązuje bezpłatna rejestracja pod adresem http://biznes.upc.pl/seminarium-edukacja/
Wykłady poprowadzą: Mariusz Kasprzak, B2B Product Manager UPC Polska Sp. z o.o. oraz  Artur Kwiatkowski – Consultant, Managed Service Providers, Ciena Limited.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.