Kanały Eleven i Eleven Sports w ofercie UPC Polska
Kanały Eleven i Eleven Sports w ofercie UPC Polska

Kanały Eleven i Eleven Sports w ofercie UPC Polska

Opublikowany

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadza dwa nowe kanały – Eleven i Eleven Sports. Są one od dziś dostępne promocyjnie dla wszystkich abonentów pakietów Select i Max, także poza domem dzięki aplikacji Horizon Go. Programy wzbogacą dotychczasową ofertę sportową  Telewizji Cyfrowej UPC. Tym samym, dostępne jest aż 80 kanałów w jakości HD.

Eleven to kanał sportowy w całości poświęcony piłce nożnej. Można tu obejrzeć na żywo rozgrywki takich lig jak hiszpańska La Liga z FC Barceloną, Realem Madryt, czy FC Sevilla, którą na co dzień reprezentuje Grzegorz Krychowiak, włoska Serie A TIM,  gdzie występują polscy reprezentanci – Wojciech Szczęsny (AS Roma), Piotr Zieliński i Łukasz Skorupski (Empoli), Paweł Wszołek i Dominik Furman (Hellas Verona), czy Jakub Błaszczykowski (Fiorentina), francuskie Ligue 1 z Kamilem Grosickim (Rennes) i , belgijska Jupiler Pro League, szkocka SPFL czy angielskie FA Cup, Championship i Capital One Cup.
Kanał sportowy Eleven Sports ma w swojej ofercie transmisje z wielkich i popularnych wydarzeń sportowych. Należą do nich m.in. turnieje tenisowe z cyklu ATP 250, Velux EHF Liga Mistrzów piłkarzy ręcznych, futbol amerykański NFL, koszykarska Lega Basket Serie A, British Speedway Elite League oraz mecze piłki nożnej, które nie mieszczą się w ramówce Eleven.
Oba kanały nadają 24 godziny na dobę, w rozdzielczości HD i z polskim komentarzem.

Chcemy oferować klientom usługi telewizyjne najwyższej jakości. Dlatego bardzo cieszymy się z zawartego z nadawcą porozumienia. Słuchamy bowiem głosu naszych klientów i wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom oferujemy wielkie emocje piłkarskie na najwyższym światowym poziomie. Co więcej, to wszystko dostępne będzie nie tylko w domu, ale i poza nim, dzięki naszej flagowej aplikacji Horizon Go” 

– mówi Tomasz Izydorczyk, dyrektor marketingu UPC Polska.

Kanały wzbogacają ofertę kanałów sportowych dostępnych już w ofercie UPC – m.in. TVP Sport HD, nSport+ HD, CANAL+ Sport HD, Eurosport 1 i 2 HD, Polsat Sport HD i Polsat Sport Extra HD, Sportklub czy Extreme Sports Channel. Eleven i Eleven Sports są od dziś przez miesiąc (do 10 marca) dostępne dla wszystkich abonentów pakietów Max i Select w Telewizji Cyfrowej UPC. Od 11 marca kanały będą dostępne w promocyjnej cenie 14 zł miesięcznie, w pakiecie dodatkowym Mega Sport. Kanały wzbogacą też ofertę dostępną dla klientów UPC Polska poza domem – można je oglądać na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Horizon Go. Ponadto, oferta mobilnej aplikacji została poszerzona o kolejny kanał sportowy – od 9 lutego nSport+ HD można oglądać w domu i poza domem. .

Coraz więcej kanałów w ofercie UPC, w tym w jakości HD

Eleven i Eleven Sports to kanały nadawane w najwyższej jakości HD. Tym samym w ofercie UPC znajduje się już 80 kanałów HD. W 2015 roku UPC zwiększyło ofertę cyfrowej rozrywki dla klientów, włączając wiele nowych programów, w tym olsat Food Network HD, nSport+ HD, Paramount Channel HD, Nick Jr., Romance TV HD, Adventure TV HD, Power TV HD, Polsat Viasat History oraz Polsat Viasat Explore (ten ostatni już w 2016).
Zachęcamy do obejrzenia wywiadu z Patrykiem Mirosławskim, szefem redakcji ELEVEN SPORTS NETWORK

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.