#SID2016: Lepszy internet zależy od Ciebie!
#SID2016: Lepszy internet zależy od Ciebie!

#SID2016: Lepszy internet zależy od Ciebie!

Opublikowany

Tegoroczny Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest pod hasłem „Lepszy internet zależy od Ciebie!”.  
Nasze bezpieczeństwo w sieci zależy nie tylko od tego, jak dostawcy treści, firmy i organizacje, dbają o nasze bezpieczeństwo, ale w równie dużym stopniu także od nas samych – użytkowników sieci. Jak pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone przez UPC, Polacy z jednej strony deklarują, że mają wiedzę na temat bezpieczeństwa w sieci, z drugiej strony nie podejmują żadnych działań chroniących ich oraz ich bliskich w internecie. 59 proc. badanych osobiście napotkało zagrożenia podczas surfowania online, a jednak 51 proc. nie wie, że już standardowy pakiet bezpieczeństwa zawiera bezpieczne przeglądanie stron www oraz ochronę tożsamości w internecie.
Większość Polaków, bo aż 64 proc., obawia się o swoją prywatność w sieci. Jednocześnie aż 30 proc. badanych nie wie nawet czy zezwoliła firmom i organizacjom na zbieranie informacji na swój temat (tzw. cookies).
UPC w swoich działaniach już od dawna zwraca uwagę, że wiedza i świadomość użytkowników Internetu jest kluczowa dla bezpiecznego surfowania po sieci. Internauci swoim zachowaniem nie tyko przyczyniają się do tego, iż Internet staje się miejscem bezpiecznym i pozytywnym, ale również dzięki wiedzy i świadomości na temat zagrożeń chronią siebie i swoich bliskich. UPC, także w ramach inicjatyw realizowanych w ramach DBI, dzieli się wiedzą z zakresu bezpieczeństwa w sieci i – mając świadomość odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoich klientów – zachęca ich, aby szczególną uwagę zwracali na to, co robią w sieci i w jaki sposób z niej korzystają.
W tym roku do podnoszenia kompetencji w tym zakresie razem z UPC Polska zachęca Magdalena Gaj, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej – zachęcamy do obejrzenia wideo
W ramach strategii społecznej odpowiedzialności UPC od wielu lat angażuje się w edukację na rzecz zwiększania kompetencji cyfrowych Polaków, w tym pokazuje, jak mądrze oraz efektywnie wykorzystywać nowe technologie, dbając przy tym o bezpieczeństwo. Realizujemy badania na temat bezpieczeństwa, prowadzimy kampanie edukacyjne skierowane do klientów, ale również dzieci i młodzieży, nauczycieli i rodziców – przeszkoliliśmy już ponad 15 tys. osób. Gwarantujemy również naszym klientom bezpłatny Pakiet Bezpieczeństwa, także na urządzenia mobilne.
UPC – jako jedyny dostawca internetu w Polsce – otrzymuje Certyfikat Bezpiecznego Internetu UKE od początku jego istnienia.
Jak  co roku, z okazji DBI organizowany jest konkurs dla lokalnych organizatorów różnorodnych inicjatyw. Do udziału w konkursie zaprasza Szymon Wójcik z Fundacji Dzieci Niczyje.
Więcej o zasadach bezpieczeństwa w sieci dowiecie się tutaj.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.