UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii z MegaRodzinką i promuje pakiety telewizji z internetem
UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii z MegaRodzinką i promuje pakiety telewizji z internetem

UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii z MegaRodzinką i promuje pakiety telewizji z internetem

Opublikowany

Pogoda czasem rozczarowuje, ale oferta UPC nigdy – przekonuje MegaRodzinka w najnowszym spocie UPC Polska, który od dziś zobaczyć można w telewizji i internecie. Najnowsza odsłona kampanii promuje pakiety telewizji z internetem, których cena zaczyna się już od 19,50 zł.

W spocie ponownie ujrzymy gwiazdy znane z poprzednich odsłon kampanii, w tym Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka. Tym razem MegaRodzinka wybiera się w góry, na narty. Tegoroczna zima może jednak rozczarować i nie zmieni tego nawet najbardziej kreatywny pomysł na to jak ulepić bałwana, gdy brakuje śniegu. Na szczęście superbohaterowie znajdują wyjście z każdej sytuacji. Oni wiedzą, że Telewizja Cyfrowa UPC nie rozczarowuje nigdy. A teraz jest ona dostępna w pakiecie z internetem od 19,50 zł.
Zobaczcie specjalną, 45-sekundowa wersję spotu na kanale YouTube UPC Polska. Szczegóły oferty na stronie www.upc.pl.
UPC – zgodnie z przyjętą strategią – konsekwentnie stawia satysfakcję klienta w centrum uwagi, dopasowując ofertę do jego potrzeb. Dlatego rozwija i wzbogaca swoje cyfrowe usługi – telewizję, internet i telefon. Stale zwiększana jest liczba kanałów w Telewizji Cyfrowej UPC, w tym w jakości HD, których jest już 78, co czyni UPC liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce.
Klienci mają też dostęp do bogatych bibliotek treści na żądanie, w tym biblioteki MyPrime z 2000 filmów i seriali.
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.