Polsat Viasat Explore w Telewizji Cyfrowej UPC
Polsat Viasat Explore w Telewizji Cyfrowej UPC

Polsat Viasat Explore w Telewizji Cyfrowej UPC

Opublikowany

11 stycznia do oferty Telewizji Cyfrowej UPC  trafił kanał Polsat Viasat Explore. To kolejny, po Polsat Viasat History, kanał z rodziny Viasat w ofercie operatora. Został udostępniony wszystkim klientom posiadającym pakiet Max. Z kolei klienci pakietu Select aż do 15 lutego2016 roku, w ramach akcji promocyjnej, będą mogli oglądać ten kanał bez dodatkowych opłat.

Polsat Viasat Explore to kanał skierowany przede wszystkim do męskiej widowni oraz fanów e-sportu.  Stacja promuje trend tzw. „telewizji wydarzeniowej” inwestując w kontent telewizyjny z myślą o widzach, którzy poszukują rozrywki poświęconej ciekawym doświadczeniom i pasjom. To właśnie na Polsat Viasat Explore, po raz pierwszy w Polsce, transmitowane były finały największych turniejów e-sportowych. Do tej pory stacja pokazała na antenie takie rozgrywki jak: ESL One CS:GO Katowice 2015,  Hearthstone: Viagame House Cup, czy CS:GO DreamHack Summer 2015. Wszystkie transmisje rozgrywek e-sportowych wspierane są szeroką komunikacją marketingową w Internecie, ze szczególnym naciskiem na Facebook (www.facebook.com/ViasatExplorePL) i inne media społecznościowe. Ponadto na kanale pojawiają się takie tytuły: Mistrzowie drewna, Nefrytowa Gorączka, Odlotowe Wynalazki, czy Mistrzowie rzeźbienia piłą.
Kanał można znaleźć na dekoderach Horizon i Kaon – na pozycji 318 , na dekoderach Mediabox – na pozycji 394.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.