UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii z MegaRodzinką i wprowadza nową ofertę promocyjną
UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii z MegaRodzinką i wprowadza nową ofertę promocyjną

UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii z MegaRodzinką i wprowadza nową ofertę promocyjną

Opublikowany

Warszawa, 5 stycznia 2016 r. UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, rusza z nową odsłoną kampanii, wykorzystującej format MegaRodzinki. Promuje ona ofertę dla nowych klientów, z ceną niższą o połowę nawet przez trzy miesiące. 

W najnowszej reklamie aktorka Sylwia Gliwa, wcielająca się w rolę MegaMamy, promuje 50-procentowy upust na wszystkie usługi UPC dla nowych klientów. Wszyscy nowi klienci otrzymają usługi w promocji, która pozwala na korzystanie z nich nawet przez trzy miesiące w cenie niższej o 50 proc. Klient otrzyma zniżkę niezależnie od tego czy wybiera jedną usługę, dwie lub więcej. Spot obejrzeć można na kanale YouTube UPC Polska. Szczegóły oferty na stronie www.upc.pl.
UPC – zgodnie z przyjętą strategią – konsekwentnie stawia satysfakcję klienta w centrum uwagi, dopasowując ofertę do jego potrzeb. Dlatego rozwija i wzbogaca swoje cyfrowe usługi – telewizję, internet i telefon. Stale zwiększana jest liczba kanałów w Telewizji Cyfrowej UPC, w tym w jakości HD, których jest już 78, co czyni UPC liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce.
W ramach platformy Horizon, której sprzedaż przekroczyła już 100 000, klienci mają też dostęp do telewizji mobilnej, dzięki aplikacji Horizon Go oraz do bogatych bibliotek treści na żądanie, w tym biblioteki MyPrime z 2000 filmów i seriali. Przyspiesza także internet – klienci indywidualni mogą korzystać z łącza o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi nawet do 600 Mb/s.
 Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec trzeciego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 415 600 abonentów, w tym 936 400 z telewizji cyfrowej, 249 700 z telewizji analogowej, 1 019 500 z szerokopasmowego internetu i 578 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 września 2015 r.). Dodatkowo, na koniec września 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na stronie www.libertyglobal.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.