Wyniki UPC Polska za II kwartał 2017

Wyniki UPC Polska za II kwartał 2017

Opublikowany

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*.

W II kwartale 2017 r. UPC rozwijała zasięg swojej sieci, podłączając 40 000 nowych mieszkań do infrastruktury światłowodowej. Dzięki temu większa liczba klientów ma dostęp do superszybkiej sieci szerokopasmowej UPC, a spółka zwiększa swój wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce.
Istotne wydarzenia II kwartału 2017 r:
  • Wprowadzenie w kwietniu przełomowej usługi Replay TV.
  • Wdrożenie programu podnoszenia szybkości internetu dla obecnych klientów do minimum 60 Mb/s, co do końca roku zwiększy średnią szybkość internetu używanego przez klientów UPC Polska do 100 Mb/s.
  • 1/3 wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC wybrała już Horizon – platformę telewizji nowej generacji
  • Z urządzenia ConnectBox zapewniającego doskonałej jakości Wi-Fi w cały domu korzysta już 1/4 wszystkich klientów usług internetowych.
  • Zwiększenie wartości oferty dla klientów wpłynęło na wzrost RGU o 56 800 w porównaniu z końcem II kwartału ubiegłego roku.
Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska:

W drugim kwartale 2017 r. UPC Polska ponownie potwierdziło swoje zaangażowanie w rozwój innowacji oraz polskiej gospodarki. Rozszerzyliśmy zasięg naszej sieci światłowodowej o 40 tys. gospodarstw domowych oraz zwiększaliśmy wartość naszej oferty. Warto tu podkreślić realizację programu podniesienia prędkości internetu dla naszych klientów, która zapewnia lepszy dostęp do świata cyfrowej rozrywki, a także wprowadzenie na rynek przełomowej usługi Replay TV, dzięki której więcej klientów wybrało platformę telewizyjną nowej generacji – Horizon

Frans-Willem-de-Kloet_IKONA-300x179.jpg
Na koniec II kwartału 2017 r. 1 429 200 klientów UPC Polska korzystało z 2 957 500 usług (RGU), w tym:
Q2_2017_external.jpg
Replay TV dla wszystkich klientów platformy Horizon i większa wartość dzięki szybszemu internetowi
W drugim kwartale UPC zwiększała wartość oferty dla klientów, wprowadzając przełomową usługę Replay TV, która pozwala na oglądanie programów telewizyjnych nawet do siedmiu dni wstecz. Nowa funkcja wpłynęła na wzrost zainteresowania platformą Horizon, co w połączeniu ze zwiększeniem wartości dla klientów przyczyniło się do wzrostu liczby usług telewizji cyfrowej w drugim kwartale o 3400 do poziomu 1 013 900 usług. Oznacza to wzrost rok do roku o 34 100. Dzięki doskonałej jakości internetu w całym domu, którą zapewnia niezawodny ConnectBox, o 6000 wzrosła liczba sprzedanych usług internetu, osiągając łącznie 1 117 500 usług, czyli o 39 400 więcej niż na koniec II kwartału 2016 r.
Więcej mieszkań w zasięgu superszybkiej siec i UPC i szybszy internet
Na koniec II kwartału 2017 r. zasięg nowoczesnej sieci UPC Polska wyniósł ponad 3,2 mln gospodarstw domowych, zapewniając dostęp do usług cyfrowych UPC kolejnym 40 000 nowych mieszkań i klientów biznesowych. W ciągu roku zasięg infrastruktury następnej generacji UPC poszerzył się o 164 800 gospodarstw domowych. W czerwcu UPC Polska rozpoczęła projekt ponad dwukrotnego podniesienia szybkości internetu dla ponad jednej trzeciej klientów, co zwiększy do końca roku średnią oferowaną prędkość do ponad 100 Mb/s. Podnosząc szybkość i jakość dostarczanego internetu, UPC nieustannie wspiera rozwój polskiej gospodarki cyfrowej.
Wystartował program Digital Imagination
UPC w partnerstwie z Liberty Global rozpoczęło w czerwcu program Digital Imagination, którego celem jest wsparcie rozwoju cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań, z którymi musi zmierzyć się polskie społeczeństwo. Program skierowany jest do wszystkich, którzy zainteresowani są pomaganiem w kształtowaniu społeczeństwa przyszłości, w tym m.in. do polskich startupów oraz przedsiębiorstw oraz młodzieży. Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie: https://upc-digitalimagination.pl/
* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LG-Q2-2017-Press-Release-FINAL.pdf

pdf | 1,89 MB

Pobierz
Q2_2017_external (1).jpg

grafika | 504 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Internet gigabitowych prędkości umożliwi rozwój nowych obszarów rozrywki cyfrowej - infuture hatalska foresight institute i UPC Polska prezentują raport “Giga Entertainment. Przyszłość rozrywki w dobie gigabitowego internetu, AI, IoT oraz MEC”

temu

Niezawodny internet gigabitowych prędkości, umożliwiający oferowanie usług wymagających szybkiego połączenia z siecią, a także rozwój nowych technologii takich jak VR, AR i AI staną się napędem dla rozwoju rozrywki cyfrowej. Dzięki nim doświadczenia użytkowników zostaną przeniesione na jeszcze wyższy poziom, m.in. dzięki pogłębieniu personalizacji i partycypacji. Według raportu “Giga Entertainment. Przyszłość rozrywki w dobie gigabitowego internetu, AI, IoT oraz MEC” opracowanego na zlecenie UPC Polska przez infuture hatalska foresight institute, cyfrowa rozrywka obejmie kolejne obszary naszego życia takie jak opieka zdrowotna, edukacja czy turystyka. Raport podsumowuje aktualne trendy i stanowi analizę wyników badania polskich internautów[1]. Aż 57% z nich oczekuje, że rozwój sieci gigabitowych spowoduje głębokie zmiany w rozrywce cyfrowej: nie tylko pod względem jakości czy sposobów korzystania, ale także w odniesieniu do nowych obszarów i form, których będziemy doświadczać dzięki digitalizacji i szybkiemu internetowi.
UPC przenosi prędkość polskiego internetu na jeszcze wyższy poziom i otwiera erę gigabitową, oferując jako pierwszy ogólnopolski operator internet o prędkości 1 Gb/s

temu

UPC Polska jako pierwszy ogólnopolski operator oferuje konsumentom światłowodowy internet o prędkości 1Gb/s. Oferta będzie dostępna dla klientów w Warszawie, a już od jutra możliwe będzie zamówienie nowej usługi w przedsprzedaży. Warszawa będzie pierwszym Giga Miastem w Polsce i drugim w europejskiej sieci Liberty Global, obok niemieckiego Bochum, które skorzysta z wdrożenia tego standardu. Gigabitowe sieć i technologia jeszcze bardziej pomogą klientom UPC w pełni korzystać ze zdobyczy ery cyfrowej. Firma będzie stopniowo ogłaszać dostępność giga prędkości w innych lokalizacjach.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.
10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

temu

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.