#2xSzybciej – UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom
#2xSzybciej – UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

#2xSzybciej – UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

Opublikowany

Średnia prędkość internetu, z którego korzystają klienci UPC, wzrośnie do ponad 100 Mb/s

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce.
UPC od lat inwestuje w rozwój sieci opartej na światłowodach. Dzięki temu może oferować internet najwyższej jakości i stale zwiększać jego szybkość. Tym razem UPC zdecydowało o ponad 2-krotnym przyspieszeniu internetu wszystkim klientom, którzy dotychczas korzystali z najniższych prędkości – otrzymali oni szybkość łącza do 60 Mb/s. Przy tej okazji UPC zachęca także klientów do bezpłatnej wymiany sprzętu.
Frans-Willem-de-Kloet_IKONA-300x179.jpg

Program przyspieszenia internetu, to kolejny przykład zaangażowania UPC w zwiększanie wartości naszej oferty dla obecnych klientów. Na przełomie marca i kwietnia tego roku wszyscy użytkownicy naszej telewizji nowej generacji – Horizon – otrzymali dostęp do cieszącej się dziś ogromnym zainteresowaniem usługi Replay TV. W tym samym czasie podjęliśmy szereg działań, by zachęcić klientów do przejścia na platformę Horizon i każdego miesiąca widzimy wzrost zamówień. Dziś przyspieszamy naszym klientom prędkość internetu, by zapewnić im jeszcze lepszy dostęp do cyfrowej rozrywki 

- mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

UPC Polska, zgodnie ze swoją strategią biznesową, koncentruje się na ciągłym poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz rozwijaniu oferty, by dostarczać klientom szeroki wybór najwyższej jakości usługi cyfrowych. Jednym z kluczowych elementów tej strategii są inwestycje w poszerzanie obecnej sieci i udostępnianie najwyższej jakości cyfrowych usług największej liczbie gospodarstw domowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.