UPC na Dniach Warszawy
UPC na Dniach Warszawy

UPC na Dniach Warszawy

Opublikowany

Już 10 i 11 czerwca na Polu Mokotowskim odbędzie się druga edycja Pikniku Mieszkaniowego, który odbywa się w ramach Dni Warszawy. Impreza udowadnia, że stolica jest wspaniałym wyborem na miejsce do życia. Nie może na tym wydarzeniu zabraknąć UPC.

Piknik Mieszkaniowy to innowacyjna forma prezentacji ofert deweloperów, spotkanie osób oraz instytucji wspólnie tworzących panoramę dzisiejszej Warszawy. Zaprezentuje się ponad 30 deweloperów z ponad 100 inwestycjami w Warszawie, a wszystko to w jednym miejscu i wyjątkowej atmosferze.
Na targach znajdzie się również stoisko UPC. Osoby zainteresowane naszą ofertą będą mogły poznać cały wachlarz usług, które pozwolą im cieszyć się w nowym mieszkaniu cyfrową rozrywką, m.in. platformą Horizon wraz z innowacyjną usługą Replay TV, wypożyczalnią My Prime, a także superszybkim internetem dostępnym dzięki nowoczesnemu modemowi Wi-Fi Connect Box.
Na stoisku UPC znajdzie się także strefa relaksu z leżakami, będzie można również napić się kawy oraz otrzymać gadżety UPC. Na najmłodszych czekają balony oraz stoiska do malowania twarzy.
Dni Warszawy to jednak wydarzenie nie tylko dla tych, którzy poszukują mieszkania. Podczas Pikniku Mieszkaniowego poza Strefą Deweloperską, przewidziane są m.in.: Strefa Smaku, Strefa Modnego Wnętrza, Galeria Warszawska czy Strefa dla Dzieci. Wieczorem zaś odbędzie się Warszawska Potańcówka oraz seanse kina letniego, podczas których rozdawać będziemy popcorn w pojemnikach z logiem Replay TV.
Dni-Warszawy-2017-r.-Lokalizacja.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.