Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

Opublikowany

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

  • Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
  • Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
  • Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję
DigitalImagination_visual.jpg
30.05.2017 r.: Digital Imagination Challenge to program organizowany przez UPC Polska i spółkę-matkę – Liberty Global, którego celem jest opracowanie rozwiązań przy wykorzystaniu technologii cyfrowych dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce.
Założeniem Digital Imagination Challenge jest zaangażowanie społeczeństwa do tworzenia projektów, które mogą realnie wpłynąć na poprawę jakości życia. Uczestnicy programu będą mieli możliwość zmierzenia się z kluczowymi dla Polski wyzwaniami społecznymi przy wykorzystaniu najnowszych technologii cyfrowych. Program skierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą kształtować społeczeństwo przyszłości, w tym m.in. do polskich startupów oraz przedsiębiorstw, a także studentów i młodzieży.  Wśród partnerów i ekspertów programu znaleźli się przedstawiciele władz państwowych, świata nauki, biznesu i mediów.

ważamy, że siła technologii cyfrowych stymuluje pozytywne zmiany społeczne i każdy może przyczynić się do wypracowania rozwiązań, które zmienią na lepsze jakość życia lokalnych społeczności 

- mówi Frans-Willem de Kloet, prezes zarządu UPC Polska.

Polskie społeczeństwo wybierze najważniejsze wyzwania społeczne
30 maja na podstronie dedykowanej programowi Digital Imagination Challenge w portalu Onet.pl (www.digitalimagination.onet.pl), uruchomione zostało głosowanie w którym internauci wybiorą ich zdaniem trzy najistotniejsze z sześciu wcześniej zdefiniowanych wyzwań społecznych. Wśród wyzwań wskazanych przez ekspertów programu, jako najbardziej istotne dla Polski, znalazły się:
  • wykluczenie cyfrowe,
  • monitorowanie stanu zdrowia,
  • wybór ścieżki kariery,
  • bezpieczeństwo w sieci,
  • smart living oraz
  • rozwijanie kreatywności cyfrowej wśród dzieci.
W gronie ekspertów programu są: Kamil Adamczyk, prezes Inteliclinic, dr Dominik Batorski, socjolog; dr Bartosz Gonczarek, prezes Explain Everything; Natalia Hatalska, analityk trendów; Magda Jagieło, head of business development w Startup Poland; Artur Kurasiński, bloger technologiczny; Vadim Makarenko, szef działu danych w Gazecie Wyborczej, profesor Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej,  Anna Putts, head of marketing communication UPC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz Karolina Stawińska z Kairos Society.
Cyfrowe innowacje w odpowiedzi na wyzwania społeczne
W połowie czerwca opublikowane zostaną wyniki głosowania na 3 najważniejsze wyzwania społeczne w Polsce i rozpocznie się 3 miesięczny okres, w którym każdy będzie mógł przystąpić do programu i zgłosić swoje rozwiązanie na stronie https://upc-digitalimagination.pl/ . We wrześniu eksperci wybiorą sześć finałowych projektów, a następnie  spotkają się z ich autorami w celu dopracowania rozwiązań. Gala finałowa, podczas której wyłonieni zostaną trzej laureaci odbędzie się w październiku w Warszawie.
Nagrody dla zwycięzców
Zwycięzca Digital Imagination Challenge otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 40 000 zł oraz mentoring i promocje zgłaszanego rozwiązania w mediach. Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca, przewidziana jest nagroda w wysokości odpowiednio: 20 000 zł i 10 000 zł.
Digital Imagination Challenge otrzymał patronat honorowy Ministerstwa Cyfryzacji. Partnerami merytorycznymi programu są: Politechnika Warszawska, Digital University, Kairos Society oraz Startup Poland. Patronami medialnymi są: Onet.pl, CRnavigator, Enter the room i Aktivist.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.