Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Opublikowany

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu.

Polscy tenisiści należą dziś do światowej czołówki i pojawiają się na najważniejszych światowych turniejach. Jak poradzą sobie w tym sezonie? Klienci UPC będą mogli śledzić to na bieżąco dzięki specjalnemu pakietowi, zawierającemu kanały Tenis Premium. Sprzedaż pakietu rusza 26 maja i da on dostęp do wszystkich czterech najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych:
  • French Open, Roland Garros 28 maja 2017 – 11 czerwca 2017
  • The Championship, Wimbledon 3 lipca 2017 – 16 lipca 2017
  • US Open, Nowy Jork 28 sierpnia 2017 – 10 września 2017
  • Australian Open, Melbourne 15 stycznia 2018 – 28 stycznia 2018
1920x1080_Tenis_Premium.jpg
Oznacza to aż 57 dni meczowych z najlepszymi graczami na świecie. Mecze dostępne będą w wersji HD w pakiecie dwóch kanałów premium: TENIS PREMIUM 1 HD (kanał 88, wiodący) i TENIS PREMIUM 2 HD (kanał 89, z przesunięciem czasowym), duble kanałów będą dostępne również w sekcji sportowej.
Dostęp do kanałów Tenis Premium można zamawiać do 28 stycznia 2018 roku. Opłata jednorazowa wynosi 29 zł brutto dla posiadaczy dekoderów Horizon oraz 39 zł brutto dla posiadaczy dekoderów Mediabox i UPC MediaModułu CI+. Zostanie ona doliczona do rachunku w następnym miesiącu od zamówienia.
Użytkownicy dekoderów UPC Mediabox, Horizon i MediaModułu CI+ mogą zamawiać dostęp:
Dodatkowo posiadacze dekodera UPC Mediabox mogą zamawiać dostęp przez aplikację na kanale 15. dekodera.
Dostęp do kanałów Tenis Premium nie będzie możliwy na dekoderach Kaon. Zachęcamy klientów z dekoderem Kaon do bezpłatnej wymiany dekodera.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Raport „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” – czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska