Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Opublikowany

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu.

Polscy tenisiści należą dziś do światowej czołówki i pojawiają się na najważniejszych światowych turniejach. Jak poradzą sobie w tym sezonie? Klienci UPC będą mogli śledzić to na bieżąco dzięki specjalnemu pakietowi, zawierającemu kanały Tenis Premium. Sprzedaż pakietu rusza 26 maja i da on dostęp do wszystkich czterech najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych:
  • French Open, Roland Garros 28 maja 2017 – 11 czerwca 2017
  • The Championship, Wimbledon 3 lipca 2017 – 16 lipca 2017
  • US Open, Nowy Jork 28 sierpnia 2017 – 10 września 2017
  • Australian Open, Melbourne 15 stycznia 2018 – 28 stycznia 2018
1920x1080_Tenis_Premium.jpg
Oznacza to aż 57 dni meczowych z najlepszymi graczami na świecie. Mecze dostępne będą w wersji HD w pakiecie dwóch kanałów premium: TENIS PREMIUM 1 HD (kanał 88, wiodący) i TENIS PREMIUM 2 HD (kanał 89, z przesunięciem czasowym), duble kanałów będą dostępne również w sekcji sportowej.
Dostęp do kanałów Tenis Premium można zamawiać do 28 stycznia 2018 roku. Opłata jednorazowa wynosi 29 zł brutto dla posiadaczy dekoderów Horizon oraz 39 zł brutto dla posiadaczy dekoderów Mediabox i UPC MediaModułu CI+. Zostanie ona doliczona do rachunku w następnym miesiącu od zamówienia.
Użytkownicy dekoderów UPC Mediabox, Horizon i MediaModułu CI+ mogą zamawiać dostęp:
Dodatkowo posiadacze dekodera UPC Mediabox mogą zamawiać dostęp przez aplikację na kanale 15. dekodera.
Dostęp do kanałów Tenis Premium nie będzie możliwy na dekoderach Kaon. Zachęcamy klientów z dekoderem Kaon do bezpłatnej wymiany dekodera.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.