UPC promuje ofertę dla Klientów biznesowych
UPC promuje ofertę dla Klientów biznesowych

UPC promuje ofertę dla Klientów biznesowych

Opublikowany

Przez trzy tygodnie maja trwa telewizyjna kampania sponsoringowa działu UPC Polska oferującego usługi dla klientów biznesowych.

Plansze sponsorskie promujące UPC Biznes, pojawią się na kanałach dedykowanych dla biznesu: TVN 24 i TVN BiS, a także przy wybranych pozycjach programowych na kanale TVN.
W ten sposób UPC Polska, lider cyfrowych usług telewizji, internetu i telefonii w Polsce promuje swoją ofertę biznesową. Różni się ona w wielu punktach od oferty proponowanej klientom indywidulanym – np. szybkość internetu wynosi tu do 600 Mb/s (przy 60 Mb/s prędkości pobierania).
Usługi dla klientów biznesowych są też częścią trwającej kampanii promującej usługę Replay TV, pozwalającą na oglądanie wybranych programów do siedmiu dni wstecz bez konieczności nagrywania. W towarzyszącym kampanii spocie pojawia się napis: Sprawdź też ofertę dla firm.
Usługi UPC Biznes są już dostępne w 30 miastach i ich zasięg jest stopniowo poszerzany.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Gala KSW 39: Colosseum będzie dostępna w UPC w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view.