UPC promuje ofertę dla Klientów biznesowych
UPC promuje ofertę dla Klientów biznesowych

UPC promuje ofertę dla Klientów biznesowych

Opublikowany

Przez trzy tygodnie maja trwa telewizyjna kampania sponsoringowa działu UPC Polska oferującego usługi dla klientów biznesowych.

Plansze sponsorskie promujące UPC Biznes, pojawią się na kanałach dedykowanych dla biznesu: TVN 24 i TVN BiS, a także przy wybranych pozycjach programowych na kanale TVN.
W ten sposób UPC Polska, lider cyfrowych usług telewizji, internetu i telefonii w Polsce promuje swoją ofertę biznesową. Różni się ona w wielu punktach od oferty proponowanej klientom indywidulanym – np. szybkość internetu wynosi tu do 600 Mb/s (przy 60 Mb/s prędkości pobierania).
Usługi dla klientów biznesowych są też częścią trwającej kampanii promującej usługę Replay TV, pozwalającą na oglądanie wybranych programów do siedmiu dni wstecz bez konieczności nagrywania. W towarzyszącym kampanii spocie pojawia się napis: Sprawdź też ofertę dla firm.
Usługi UPC Biznes są już dostępne w 30 miastach i ich zasięg jest stopniowo poszerzany.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.