Gala KSW 39: Colosseum będzie dostępna w UPC w systemie pay-per-view
Gala KSW 39: Colosseum będzie dostępna w UPC w systemie pay-per-view

Gala KSW 39: Colosseum będzie dostępna w UPC w systemie pay-per-view

Opublikowany

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view.

Podczas gali odbędzie się aż 11 pojedynków, w których zobaczymy min. Mariusza „Pudziana” Pudzianowskiego, Marcina „Różala” Różalskiego, Roberta „Hardkorowego Koksa” Bruneikę, Pawła „Popka Monstera” Mikołajuwa, Karola Bedorfa i wielu innych.
Jak zamawiać KSW 39: Colosseum?
Transmisja rozpocznie się w sobotę 27 maja o godz. 19:00 studiem przed Galą. Rozpoczęcie walk planowane jest na godzinę 20.00. Cała transmisja będzie kodowana, a dostęp do niej płatny. Cena to 39 złotych brutto.
Informacje, o tym jak zamawiać dostępne są na kanale 90, niezależnie od posiadanego modelu dekodera. Transmisja odbędzie się na kanale 91. Transmisja będzie dostępna w jakości HD.
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia dostępne są na kanale 90.
Klienci posiadający dekoder Horizon lub MediaModuł CI+ mogą zamówić dostęp:
  • telefonicznie dzwoniąc pod dedykowany numer telefonu – 813 813 813
  • przez stronę internetową www.upc.pl/ksw39
  • Klienci posiadający dekoder Mediabox mogą zamówić dostęp do Gali jedynie przez dedykowaną aplikację umieszczoną na kanale 90 dekodera.
  • Gala nie będzie dostępna na dekoderach Kaon. Zachęcamy do bezpłatnej wymiany dekodera.
  • Więcej na stronie www.upc.pl/lp/ksw39/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.