Kanały Grupy TVN z funkcją Replay TV, a także nowe kanały HD i więcej możliwości w Telewizji Cyfrowej UPC
Kanały Grupy TVN z funkcją Replay TV, a także nowe kanały HD i więcej możliwości w Telewizji Cyfrowej UPC

Kanały Grupy TVN z funkcją Replay TV, a także nowe kanały HD i więcej możliwości w Telewizji Cyfrowej UPC

Opublikowany

UPC oraz Grupa TVN porozumiały się w sprawie dostępności kanałów TVN w funkcji Replay TV. To bezpłatna usługa umożliwiająca odtworzenie wybranych audycji w ramach programów telewizyjnych do 7 dni po ich emisji lub oglądanie od początku audycji, która już trwa. Ponadto klienci UPC mogą też cieszyć się już 106 kanałami w jakości HD, w tym również TVN24 BiS HD i HGTV Home & Garden HD. 

Funkcja Replay TV zostanie udostępniona na kanałach: TVN HD, TVN7 HD, TVN24 HD, TVN24 BiS HD, TTV HD oraz innych stacjach tematycznych.  UPC Polska jest pierwszym operatorem, który będzie oferował możliwość oglądania kanałów z Grupy TVN w ramach usługi pozwalającej wracać do już wyemitowanych audycji. Dostęp do niej jest możliwy poprzez Program TV (EPG), a pozycje dostępne w ramach Replay TV oznaczone są specjalnym znakiem.
Od 3 kwietnia UPC Polska rozszerzyła także pakiet Select, włączając do niego kanał Food Network, dotychczas dostępny tylko w pakiecie Max. Uruchamia też stację NTL Radomsko na dekoderze Horizon.
UPC Polska stale inwestuje w innowacyjność, dzięki czemu może zaoferować klientom usługi i produkty najwyższej jakości. Oznacza to także rozwijanie oferty kanałów HD. Od 3 kwietnia ich liczba wynosi już 106, dzięki włączeniu do oferty kanałów TVN24 BIS HD i HGTV Home & Garden HD.
TVN24 BIS HD to druga stacja informacyjna w portfolio kanałów Grupy TVN. Jej oferta programowa obejmuje pełną gamę informacji o profilu finansowo – biznesowym oraz szerokie spektrum wiadomości z zagranicy, przez co stanowi  rozszerzenie i uzupełnienie programu stacji TVN24.
HGTV Home & Garden HD to świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów. To kanał, który inspiruje, zachwyca i pomaga. Pokazuje światowe trendy i uczy jak skorzystać z nich we własnym otoczeniu.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.