UPC Polska laureatem Konkursu Złotych Anten Świata Telekomunikacji za program Think Big 
UPC Polska laureatem Konkursu Złotych Anten Świata Telekomunikacji za program Think Big 

UPC Polska laureatem Konkursu Złotych Anten Świata Telekomunikacji za program Think Big 

Published

Nagroda została wręczona podczas Wielkiej Gali Złotych i Kryształowych Anten Świata Telekomunikacji i Mediów, która odbyła się 28 marca w Warszawie. UPC została laureatem w kategorii „CSR”, za realizację programu dla przedsiębiorców Think Big.

Nagroda została przyznana UPC Polska za „wspieranie przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu opartego na nowych technologiach. Spółka od lat inspiruje uczestników oraz pomaga im rozwijać swoją działalność. Prowadzony od czterech lat program Think Big stał się przepustką do globalnego rozwoju dla wielu małych i średnich firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej”.

UPC od lat wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu innowacyjnych projektów biznesowych opartych o technologie cyfrowe. Think Big jako święto innowacyjności w biznesie na stałe wpisał się już do kalendarza największych imprez dla małych i średnich przedsiębiorstw. Sukces programu pokazuje, że wokół nas funkcjonuje wiele nowoczesnych i kreatywnych przedsięwzięć tego typu. Cieszymy się, że w tym roku do finału, który miał miejsce w połowie marca,  dotarły firmy nie tylko z Polski, ale z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej, a Złota Antena to dowód na to, że Think Big jest doceniany także w branży

 – powiedział Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska odbierając nagrodę.

Prezes UPC Polska Frans-Willem de Kloet oraz Ewa Sadowska i Marlena Skolimowska odbierają Złotą Antenę Świata Telekomunikacji

Prezes UPC Polska Frans-Willem de Kloet oraz Ewa Sadowska i Marlena Skolimowska odbierają Złotą Antenę Świata Telekomunikacji

Think Big to program dla przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać swój biznes w oparciu o nowe technologie. W ramach programu mają szansę skorzystać z globalnego doświadczenie i wiedzy ekspertów UPC. Celem programu jest wsparcie przedsiębiorców poprzez umożliwienie im doskonalenia produktów i usług. UPC z powodzeniem prowadzi program od 2012 roku. Do tej pory zgłosiło się do niego 700 przedsiębiorców o różnorodnej historii i doświadczeniu biznesowym.

Share

Related Stories
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

ago

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

ago

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

ago

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

ago

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.