UPC Polska z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017
UPC Polska z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

UPC Polska z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

Opublikowany

UPC Polska zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2017 w kategorii Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych. Gwiazda Jakości Obsługi to najbardziej rozpoznawalna nagroda za obsługę klientów na polskim rynku. Przyznawana jest przez konsumentów, którzy w tym roku już po raz dziesiąty wybrali firmy wyróżniające się na rynku najwyższym poziomem dbałości o jakość obsługi.

Gwiazdę Jakości Obsługi odebrali w imieniu UPC Polska Monika Flont i Konrad Skórczyński

Gwiazdę Jakości Obsługi odebrali w imieniu UPC Polska Monika Flont i Konrad Skórczyński

Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie opinii pozostawianych na portalu www.jakoscobslugi.pl oraz w dedykowanej ankiecie satysfakcji.
UPC znalazło się w zaszczytnym gronie laureatów nagrodzonych przez klientów, wybranych spośród 45 tysięcy firm, sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Nagroda została wręczona na X jubileuszowej Gali Gwiazdy Jakości Obsługi, która odbyła się 15 marca w Business Centre Club w Warszawie.

Ta nagroda jest wynikiem pracy wszystkich zespołów i zmian, które w ostatnich miesiącach i latach udało nam się wspólnie wprowadzić. Dbanie o jakość obsługi to ciągłe starania, które przynoszą korzyści nie tylko klientom, ale również pracownikom i firmie. W konsekwencji to niższa liczba rezygnacji, więcej polecających nas klientów i niższe koszty obsługi. Gratuluję nam wszystkim 

– powiedziała Mira Kawala, Head of Customer Experience CEE/PL.

Niewątpliwie jakość obsługi klienta jest jedną z naszych przewag konkurencyjnych.

Wysoka jakość obsługi naszych klientów jest wypadkową zaangażowanego zespołu, nowoczesnych rozwiązań i jasno określonego celu, jakim jest zadowolenie klienta. Wykorzystujemy i budujemy nowoczesne rozwiązania, takie jak Asystent Pomocy czy chat, a jednocześnie udoskonalamy tę podstawową obsługę, jaką jest obsługa telefoniczna czy bezpośrednia w salonach UPC, stale podnosząc nasze standardy. Wsłuchujemy się w głos naszych klientów i dla nich się zmieniamy. Cała organizacja przeszła głęboką przemianę, stawiając klienta w centrum wszystkiego, co robimy 

– powiedział Konrad Skórczyński, Customer Care Director.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.