UPC Polska z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017
UPC Polska z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

UPC Polska z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

Opublikowany

UPC Polska zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2017 w kategorii Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych. Gwiazda Jakości Obsługi to najbardziej rozpoznawalna nagroda za obsługę klientów na polskim rynku. Przyznawana jest przez konsumentów, którzy w tym roku już po raz dziesiąty wybrali firmy wyróżniające się na rynku najwyższym poziomem dbałości o jakość obsługi.

Gwiazdę Jakości Obsługi odebrali w imieniu UPC Polska Monika Flont i Konrad Skórczyński

Gwiazdę Jakości Obsługi odebrali w imieniu UPC Polska Monika Flont i Konrad Skórczyński

Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie opinii pozostawianych na portalu www.jakoscobslugi.pl oraz w dedykowanej ankiecie satysfakcji.
UPC znalazło się w zaszczytnym gronie laureatów nagrodzonych przez klientów, wybranych spośród 45 tysięcy firm, sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Nagroda została wręczona na X jubileuszowej Gali Gwiazdy Jakości Obsługi, która odbyła się 15 marca w Business Centre Club w Warszawie.

Ta nagroda jest wynikiem pracy wszystkich zespołów i zmian, które w ostatnich miesiącach i latach udało nam się wspólnie wprowadzić. Dbanie o jakość obsługi to ciągłe starania, które przynoszą korzyści nie tylko klientom, ale również pracownikom i firmie. W konsekwencji to niższa liczba rezygnacji, więcej polecających nas klientów i niższe koszty obsługi. Gratuluję nam wszystkim 

– powiedziała Mira Kawala, Head of Customer Experience CEE/PL.

Niewątpliwie jakość obsługi klienta jest jedną z naszych przewag konkurencyjnych.

Wysoka jakość obsługi naszych klientów jest wypadkową zaangażowanego zespołu, nowoczesnych rozwiązań i jasno określonego celu, jakim jest zadowolenie klienta. Wykorzystujemy i budujemy nowoczesne rozwiązania, takie jak Asystent Pomocy czy chat, a jednocześnie udoskonalamy tę podstawową obsługę, jaką jest obsługa telefoniczna czy bezpośrednia w salonach UPC, stale podnosząc nasze standardy. Wsłuchujemy się w głos naszych klientów i dla nich się zmieniamy. Cała organizacja przeszła głęboką przemianę, stawiając klienta w centrum wszystkiego, co robimy 

– powiedział Konrad Skórczyński, Customer Care Director.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.