Rusza 3. edycja konkursu filmów krótkometrażowych SUNDANCE TV SHORTS. Pod patronatem UPC 
Rusza 3. edycja konkursu filmów krótkometrażowych SUNDANCE TV SHORTS. Pod patronatem UPC 

Rusza 3. edycja konkursu filmów krótkometrażowych SUNDANCE TV SHORTS. Pod patronatem UPC 

Opublikowany

Kanał SundanceTV ogłosił rozpoczęcie Konkursu Filmów Krótkometrażowych SundanceTV Shorts 2017. Wyłoniony przez jurorów zwycięski film zostanie wyemitowany na kanale SundanceTV oraz zaprezentowany na Sundance Film Festival w Londynie, który odbędzie się w dniach 1-4 czerwca 2017 roku. Jednym z partnerów konkursu jest UPC.

Zgłoszenia do konkursu SundanceTV Shorts można składać od 13 marca do 14 kwietnia na stronie www.sundancetvshorts.com. Film może zostać zgłoszony przez jego producenta lub reżysera, który jest w stanie przedstawić dowód zameldowania w Polsce. Film nie może trwać dłużej niż 15 minut i musi zostać dostarczony wraz z angielskimi napisami w przypadku filmu nieanglojęzycznego. Zgłoszenia muszą być zgodne z oficjalnymi zasadami kanału SundanceTV oraz wymogami technicznymi, które są dostępne na stronie www.sundancetvshorts.com.
W Konkursie Filmów Krótkometrażowych SundanceTV Shorts zostaną przyznane dwie nagrody.  Film, który otrzyma Nagrodę Jury, zostanie wyłoniony w oparciu o takie kryteria jak kreatywność, wartość rozrywkowa, oryginalna narracja, czy walory produkcyjne.
W jury, któremu przewodzić będzie Mike Plante, Senior Programmer Sundance Film Festival, zasiądą także Harold Gronenthal z SundanceTV Global, Jeff Hurlow z Vimeo oraz Patrycja Gołos (UPC), Maria Sadowska (reżyser i wokalistka), Tomasz Raczek (krytyk filmowy i publicysta), Wiesław Kot (krytyk filmowy, wykładowca akademicki i bloger), Paweł Felis (krytyk filmowy „Gazety Wyborczej”), Kalina Cybulska (Polski Instytut Sztuki Filmowej), Urszula Śniegowska (American Film Festival), Natalia Maliszewska (Warszawski Festiwal Filmowy), Anna Janusz (Multimedia Polska) oraz Andrzej Pasowski (TOYA).
Laureat Nagrody Jury otrzyma bilety dla dwóch osób na pokaz swojego filmu podczas tegorocznego Festiwalu Filmowego Sundance w Londynie w czerwcu. Zwycięski film zostanie także wyemitowany w tym roku na kanale SundanceTV. Ponadto fani niezależnego kina będą mogli wyłonić laureata Nagrody Publiczności Vimeo na drodze internetowego głosowania. Twórca filmu, który uzyska najwyższą liczbę głosów, otrzyma aparat cyfrowy oraz roczną subskrypcję konta Vimeo Pro. Głosowanie na film, który otrzyma Nagrodę Publiczności Vimeo, odbędzie się w dniach 24 kwietnia – 1 maja. Nazwiska zwycięzców Nagrody Jury Konkursu Filmów Krótkometrażowych SundanceTV Shorts i Nagrody Publiczności Vimeo  zostaną ogłoszone w maju.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.