David Rowan gościem specjalnym Gali Finałowej programu dla przedsiębiorców Think Big, organizowanego przez UPC
David Rowan gościem specjalnym Gali Finałowej programu dla przedsiębiorców Think Big, organizowanego przez UPC

David Rowan gościem specjalnym Gali Finałowej programu dla przedsiębiorców Think Big, organizowanego przez UPC

Opublikowany

15 marca zostanie wyłoniony zwycięzca 4. edycji programu UPC Think Big. Gościem specjalnym gali finałowej będzie David Rowan, wieloletni redaktor naczelny angielskiej edycji magazynu „Wired”.

David Rowan będzie prelegentem i gościem specjalnym gali finałowej Think Big, która odbędzie się 15 marca w Warszawie. Rowan przez wiele lat był redaktorem naczelnym angielskiej edycji magazynu „Wired”, opisującego wpływ technologii na politykę, gospodarkę i naukę. Wcześniej związany był z takimi tytułami, jak „The Guardian”, „The Telegraph Magazine”, „Sunday Times Magazine” czy „GQ”. Rowan specjalizuje się w zagadnieniach związanych z nowymi trendami i rozwojem technologii. Jest autorem artykułów i wywiadów z założycielami najbardziej znanych marek na świecie, przedsiębiorcami stojącymi za sukcesem takich firm jak WhatsApp, LinkedIn, Google, Spotify czy Nest. Dziennikarz uhonorowany został wieloma prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami na arenie międzynarodowej.
David-Rowan (1).png
Podczas gali finałowej Think Big David Rowan wygłosi wykład o innowacyjnych technologiach, które wyznaczają trendy w biznesie.
Think Big to program dla przedsiębiorców, którzy rozwijają swój biznes w oparciu o nowe technologie. UPC przy współpracy z ekspertami oferuje uczestnikom wsparcie przy doskonaleniu swoich produktów i usług. Program od 2012 r. wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu ich działalności. Do ostatniej edycji włącznie UPC zanotowało blisko 600 zgłoszeń od przedsiębiorców o różnorodnej historii i doświadczeniu biznesowym zainteresowanych wzięciem udziału w Think Big.
Tegoroczna edycja Think Big po raz pierwszy skierowana została do przedsiębiorców nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Zwycięzca otrzyma 10 000 euro i możliwość współpracy z UPC. W programie przewidziano także specjalną nagrodę jury w wysokości 10 000 euro.
Więcej informacji o THINK BIG: https://thinkbig.upc.pl/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.