UPC wzmacnia struktury w Polsce i w regionie CEE
UPC wzmacnia struktury w Polsce i w regionie CEE

UPC wzmacnia struktury w Polsce i w regionie CEE

Opublikowany

Do zarządu UPC Polska dołączył 1 marca Jany Fruytier, który objął też stanowisko dyrektora finansowego, natomiast Anna Putts objęła 1 marca stanowisko Head of Marketing Communication UPC w regionie CEE. Także od 1 marca Seweryna Afanasjew, stała się bezpośrednią przełożoną CEE Real Estate, Facilities & Fleet, a równolegle także szefową zespołu Property, Facilities & Fleet w Polsce.

Anna Putts ma wieloletnie doświadczenie w branży medialnej, usług telekomunikacyjnych oraz elektroniki użytkowej zdobyte zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii. Przez ostatnie trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu w Samsung Electronics Polska oraz North Eastern Europe Samsung Cluster, gdzie odpowiadała za całościowy marketing produktów z grupy Mobile, AGD i RTV oraz B2B (PR, social media, digital, media, komunikacja, badania). Wcześniej, przez ponad trzy lata, była dyrektorem marketingu platformy satelitarnej n. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie i uzyskała dyplom MBA. Jest też absolwentką marketingu. Czterokrotnie otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Effie za skuteczność kampanii reklamowej. W 2014 r. zdobyła również Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku, organizowanym przez Mediarun.
Anna Putts

Anna Putts

Jany Fruytier piastował dotychczas funkcję menedżera ds. planowania finansowego i analiz w regionie CEE. Dołączył do Liberty Global w Szwajcarii, gdzie zajmował się strategią produktową oraz obszarem fuzji i przejęć, a także planowaniem finansowym i analizami. Przed Liberty Global, Jany pracował w funduszu private equity w Holandii.
Jany Fruytier

Jany Fruytier

To nie koniec zmian: Seweryna Afanasjew od 1 marca jest odpowiedzialna za obszary Real Estate, Facilities & Fleet w UPC Polska, Czechy/Słowacja na Węgrzech oraz w Rumunii. Dołączyła do UPC Polska w grudniu 2016 r  na stanowisko Dyrektora CEE Property & Facilities. Seweryna Afanasjew ma ponad 17-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu portfelami nieruchomości komercyjnych zdobyte w pracy dla funduszy nieruchomości ARKA BZWBK TFI FIZ AN  i OCTAVA FIZ AN oraz w zarządzaniu nieruchomościami korporacyjnymi zdobyte w Citibanku. Jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości i pośrednikiem w obrocie nieruchomościami oraz członkiem zarządu Royal Institute of Chartered Surveyors w Polsce.
 Seweryna Afanasjew

 Seweryna Afanasjew

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.