Frans-Willem de Kloet w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i „Pulsie Biznesu”
Frans-Willem de Kloet w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i „Pulsie Biznesu”

Frans-Willem de Kloet w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i „Pulsie Biznesu”

Opublikowany

Inwestycje w zwiększanie zasięgu, więcej wartości dla klientów i nowe usługi – o najważniejszych osiągnięciach 2016 roku i wyzwaniach na 2017 mówi Frans-Willem de Kloet w dzisiejszych wywiadach dla „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej” oraz w artykule „Pulsu Biznesu”.

Rok 2016 to dla UPC przede wszystkim inwestycje w rozwój infrastruktury. Zwiększyliśmy zasięg swojej sieci o ponad 185 tys. gospodarstw domowych do poziomu niemal 3,2 mln. Podpisaliśmy też umowę przedwstępną kupna spółki Multimedia Polska – wszystko po to, by budować skalę niezbędną do oferowania klientom innowacyjnych usług najwyższej jakości.
W zasięgu sieci UPC znajduje się tylko 20 proc. gospodarstw domowych. Konsolidacja z Multimediami pozwoliłaby zwiększyć ten zasięg do 30 proc. „Będziemy bardziej konkurencyjni i będziemy mogli więcej inwestować, choćby w innowacje czy usługi. Konsumenci tylko na tym zyskają” – przekonuje Frans-Willem de Kloet. Podkreśla, że polski rynek wymaga konsolidacji – działa tu ponad 400 operatorów kablowych, gdy np. w Czechach jest ich trzech, a w Wielkiej Brytanii tylko jeden. „Ewentualne dalsze transakcje pozwolą nam zmniejszyć ogromny dziś dystans do Orange (…) który ma stuprocentowe pokrycie terytorium kraju swoją siecią”, zaznacza prezes UPC Polska.
„Puls Biznesu” cytuje Pawła Puchalskiego, analityka DM BZ WBK, który spodziewa się w najbliższym czasie nasilenia konkurencji na rynku telekomunikacyjnym. „UPC ma na starcie ogromną przewagę spowodowaną lepszą jakością infrastruktury” – mówi ekspert. Jego zdaniem fuzja z Multimediami i ewentualne dalsze akwizycje w połączeniu z ogromnymi inwestycjami pozwolą UPC np. dodawać kolejne usługi. Zapowiada to też Frans-Willem de Kloet. Jak zaznacza, UPC zaoferuje jeszcze w tym roku dostęp do telefonii komórkowej oraz usługę Replay TV, która pozwoli na oglądanie programów telewizyjnych do siedmiu dni wstecz. To nie koniec: dzięki infrastrukturze gotowej na szybkość 1 Gb/s, UPC zaoferuje wszystkim klientom indywidualnym internet do nawet 500 Mb/s.
Wywiad z „Dziennika Gazety Prawnej” na portalu Forsal.pl
Wywiad dla „Rzeczpospolitej
Artykuł „Pulsu Biznesu

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.