Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!
Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!

Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!

Opublikowany

„Król internetu jest tylko jeden!” – to hasło kampanii, z którą rusza dziś UPC Polska. Według rankingu szybkości internetu zamieszczonego na portalu SpeedTest.pl, usługa internetu od UPC okazała się bezkonkurencyjna w 2016 roku.

W ubiegłym roku użytkownicy portalu SpeedTest.pl zmierzyli prędkość swoich łączy ponad 20 milionów razy. Usługa dostępu do internetu od UPC zajęła pierwsze miejsce w kategorii ogólnej, a klienci operatora osiągnęli średni wynik 44,65 Mb/s.
To efekt stałych inwestycji UPC w jakość usług, a także w zasięg szerokopasmowej infrastruktury, która dociera już do 3,1 mln gospodarstw domowych w Polsce. Dzięki temu wszyscy klienci UPC Polska mogą korzystać z internetu o szybkości do 250 Mb/s, a biznesowi nawet do 600 Mb/s (przy prędkości wysyłania do 60 Mb/s). A dzięki modemowi Wi-Fi Connect Box klienci UPC mogą też cieszyć się doskonałą jakością internetu w całym domu.
Ranking prędkości dostawców Internetu (ISP) opiera się na pomiarach prędkości wykonanych w portalu SpeedTest.pl przez użytkowników. Ranking jest tworzony okresowo, w odstępach miesięcznych, a przygotowany został w oparciu o najważniejszy parametr dla większości użytkowników, jakim jest prędkość pobierania danych z internetu (download).
Kampania będzie obecna m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży UPC.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.