Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!
Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!

Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!

Opublikowany

„Król internetu jest tylko jeden!” – to hasło kampanii, z którą rusza dziś UPC Polska. Według rankingu szybkości internetu zamieszczonego na portalu SpeedTest.pl, usługa internetu od UPC okazała się bezkonkurencyjna w 2016 roku.

W ubiegłym roku użytkownicy portalu SpeedTest.pl zmierzyli prędkość swoich łączy ponad 20 milionów razy. Usługa dostępu do internetu od UPC zajęła pierwsze miejsce w kategorii ogólnej, a klienci operatora osiągnęli średni wynik 44,65 Mb/s.
To efekt stałych inwestycji UPC w jakość usług, a także w zasięg szerokopasmowej infrastruktury, która dociera już do 3,1 mln gospodarstw domowych w Polsce. Dzięki temu wszyscy klienci UPC Polska mogą korzystać z internetu o szybkości do 250 Mb/s, a biznesowi nawet do 600 Mb/s (przy prędkości wysyłania do 60 Mb/s). A dzięki modemowi Wi-Fi Connect Box klienci UPC mogą też cieszyć się doskonałą jakością internetu w całym domu.
Ranking prędkości dostawców Internetu (ISP) opiera się na pomiarach prędkości wykonanych w portalu SpeedTest.pl przez użytkowników. Ranking jest tworzony okresowo, w odstępach miesięcznych, a przygotowany został w oparciu o najważniejszy parametr dla większości użytkowników, jakim jest prędkość pobierania danych z internetu (download).
Kampania będzie obecna m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży UPC.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Finałowa dziesiątka międzynarodowej edycji programu dla przedsiębiorców THINK BIG UPC Biznes została wybrana

UPC Biznes, organizator programu dla przedsiębiorców THINK BIG, ogłosił 10 finalistów IV edycji. W programie realizowanym w nowej formule biorą udział przedsiębiorcy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, którzy rozwijają swój biznes w oparciu o nowoczesne technologie. Zgłaszane projekty są oceniane pod kątem potencjału biznesowego, oryginalności i synergii z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC. Zgodnie z przesłaniem programu „Let’s do this business together”, zwycięzca otrzyma zaproszenie do współpracy z UPC, liderem usług cyfrowych w Polsce, a także nagrodę pieniężną. Wyjątkowe wydarzenie, podczas którego zostanie wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązanie, będzie miało miejsce już w marcu br.