Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!
Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!

Nowa kampania UPC: Król internetu jest tylko jeden!

Opublikowany

„Król internetu jest tylko jeden!” – to hasło kampanii, z którą rusza dziś UPC Polska. Według rankingu szybkości internetu zamieszczonego na portalu SpeedTest.pl, usługa internetu od UPC okazała się bezkonkurencyjna w 2016 roku.

W ubiegłym roku użytkownicy portalu SpeedTest.pl zmierzyli prędkość swoich łączy ponad 20 milionów razy. Usługa dostępu do internetu od UPC zajęła pierwsze miejsce w kategorii ogólnej, a klienci operatora osiągnęli średni wynik 44,65 Mb/s.
To efekt stałych inwestycji UPC w jakość usług, a także w zasięg szerokopasmowej infrastruktury, która dociera już do 3,1 mln gospodarstw domowych w Polsce. Dzięki temu wszyscy klienci UPC Polska mogą korzystać z internetu o szybkości do 250 Mb/s, a biznesowi nawet do 600 Mb/s (przy prędkości wysyłania do 60 Mb/s). A dzięki modemowi Wi-Fi Connect Box klienci UPC mogą też cieszyć się doskonałą jakością internetu w całym domu.
Ranking prędkości dostawców Internetu (ISP) opiera się na pomiarach prędkości wykonanych w portalu SpeedTest.pl przez użytkowników. Ranking jest tworzony okresowo, w odstępach miesięcznych, a przygotowany został w oparciu o najważniejszy parametr dla większości użytkowników, jakim jest prędkość pobierania danych z internetu (download).
Kampania będzie obecna m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży UPC.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.